Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

med 1.trimester! Det var utrolig mange trivelige mennesker der, men jeg syns det virket som det var like mange som ønsket å bli gravide der inne som folk som faktisk var i 1. trimester...åså slipper man å se så mange triste historier om abort som skremte vettet av meg i begynnelsen:-) Så her er jeg altså!

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit til Cheerie andre trimester... Lærte noe nytt i dag... på amerikansk sier de om de tre trimestrene:

1. trimester = dreary

2. trimester = cheerie

3. trimester = weary

ok... engelsken min er litt rusten så jeg har sikkert skrevet feil ortografisk, håper ikke meningen blir feil.... (Rett gjerne på meg...)

Skrevet

ja vi føler oss tryggere her inne. bykser over til 3. på lørdag jeg:) så da blir det vel mer bekymring igjen kanskje.. håper ikke det

Skrevet

Velkommen skal du være og lykke til videre med svangerskapet! :-) Litt tryggere å være her ja, enn i 1.trim!

Skrevet

Hei

Velkommen inn til 2. trimester. Heilt enig med deg, hadde litt panikk i 1. trimester og las mye om folk som mistet. Siden jeg ogsaa har mistet for gjorde jo ikke akkuratt saken noe lettere... Har en uke igjen her paa 2.trimester og regner med at det blir litt meir bekymringer fremover med tanke paa fodsel etc.

(Sorry for at jeg ikke har alle bokstavene paa mitt tastatur)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...