Gå til innhold

37,85 grader er det feber?? sove ute da?? tenner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det står i boken jeg fikk på helsestasjonen at de har feber når de har 38 grader. Mener jeg har målt poden tidligere når han var helt frisk og at han da lå oppunder 37 grader. Så han har vel litt feber??

Merket at han var mye varmere enn vanlig på hodet, armer og bein da vi stod opp. Allmentilstanden er ellers bra. Får kjempe dårlig samvittighet om at jeg mulig hadde litt lite klær på han i skyggen i går... været skiftet liksom om på ettermiddagen i går og da jeg tok han inn etter ettermiddagsluren var han kald på undersiden...

Men lurer på to ting:

Kan en sove ute som vanlig når han har feber? (han gjør det nå)

Når barnet deres fikk feber i sammenheng med tenner, fikk de da feber i forkant av tann utbruddet eller før eller under??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke feber før de er oppe i 38 grader, så din gutt har ikke feber... Du kan trygt la han ligge ute i dag:o)

husk at små barn kan føles varme noen ganger, er ike sikkert de har feber fordet...

Skrevet

min lillegutt har hatt en temp. opp i mot 38 grader men det er jo ikke feber da, men han var veldig varm. han hadde i tillegg diare, dette var i forbindelse med de to tennene han nettopp har fått nede. jeg ga han febernedsettende innimellom av de grunner at legen fortalte min venninde det at de godt kunne få det dersom det var tenner på gang, akkuratt som oss kan de jo ha vondt i munnen og i kroppen uten å ha feber og da hjelper det på med noe lindrene..han virket på meg bedre i form, sov godt på natta og det ble aldri utviklet feber som mange får når det er tenner på gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...