Gå til innhold

Anbefalte innlegg

og ennå er det lenge igjen. Det er jo fælt å si det, men nå gleder jeg meg bare til dette svangerskapet er over slik at jeg kan føle meg litt ovenpå igjen. Føler at jeg har vært gravid og ammet og lånt ut kroppen min i mange år (noe som jo også er helt sant), og det skal bli deilig i august når jeg er helt og holdent ferdig med å produsere barn:-)

Da skal jeg nemlig bare nyte det å være mamma, kjæreste, venninne arbeidstaker og noen ganger bare meg selv!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5011493-er-egentlig-lei-jeg-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler det samme noen ganger jeg og... Selvom dette er mitt første barn. Jeg har hatt så mye plager, så alt er ikke rosenrødt når man er gravid nei.. Det har jeg trodd..

Men jeg og samboer vil gjerne ha et barn til, men da skal jeg gjøre ferdig utdannelsen min først. Så vi får litt mere penger, for nå er jeg student.

Nei, det er liksom ikke gitt at det er pur lykke og harmoni hele veien;-)

Det er heller ikke så gøy å være student og ha dårlig råd, men jeg syntes også det var veldig fint å være studentmamma. Ofte har en mulighet til litt mer fleksible dager enn når en er i vanlig arbeid..

Uansett: Det blir deilig å møte den lille i magen!

Det forstår jeg godt! Det er virkelig snakk om å låne ut kroppen sin ja... og du har jo flere barn så det er jo snakk om noen år... Som førstegangs må jeg si at bare ett svangerskap egentlig er temmelig langt... men alt er jo nytt og spennende for meg fortsatt da :-) ... og for alle blir det jo et fantastisk møte med lille venn i magen :-)

Spør om jeg er enig!

Takk og lov at det er siste gangen:-)

Har heller ikke kommet så langt (15uker), men kjenner godt at det skal bli deilig å få være seg selv igjen...Blir litt mye når man har småbarn fra før...Fødte i februar i fjor så jeg syns det har gått i ett...Men deilig skal det bli når minsten kommer!!!!!

Da er kroppen bare min igjen!! Ehh etter amming i noen mnd da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...