Gå til innhold

uff, har jo ikke lyst på mat joo....!

Anbefalte innlegg

føler meg skikkelig rar for tiden. Har null matlyst. Ingenting frister, og samtidig får jeg dårlig samvittighet for at ungen ikke har det bra når jeg ikke spiser... noen som har noen smarte tips? noe som kanskje kan friste? hehe.. veit det er litt håpløst, men blir litt små irritert på meg selv .. :P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5011388-uff-har-jo-ikke-lyst-p%C3%A5-mat-joo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke stress med at babyn ikke får det den skal ha.. FOR DEN TAR DET DEN SKAL ha.. men det er klart.. det er jo viktig å spise alikevell..

ellers blr man jo svimmel;)

hva med grillmat?

taco?

Pizza?

Vårruller?

Hamburger ( grillet på grill med ost)

Tomatsuppe meg macaroni og egg?

grønnsaksuppe?

Grøt?

ostesmørbrød?

knekkebrød med gulost?

salat m tunfisk og god dressing?

noen tips bare.. ;=)

Samme her... men jeg frotser i vannmelon og lett frukt.. Salater og fruktsalater frister veldig når matlysten er på bunn ja ;)

Grillet fisk er bare helt nydelig, særlig om jeg slipper å lage den selv. Synes faktisk maten er best tidlig på morgenen og om kvelden. Mitt på dagen går det i vann og frukt. Spiser vitaminer om morgenen.

Lykke til med å vekke matlysten da ;) lillevennen din får næring, h*n får nok uansett dekket sitt behov. Selv de som bare kaster opp i en periode får friske barn. Tror du kan ta det helt med ro. Bare husk nok å drikke, det er veldig viktig!!

Annonse

Hei:)

Ja vi er vel flere som sliter med dårlig matlyst:)

Har ikke særlig med matlyst jeg heller,men spiser du så slipper du å gå rundt å vere kvalm. start med frukt eller grønnsaker oxo slenger du på med ett knekkebrød eller en liten brødskive. Og er du heldig så klarer du da å få ned noe middagsmat. Funker veldig bra med meg, var legen min som ga meg det tipset..

håper det hjelper litt:)

lykke til videre..

ÅÅ, så godt at det ikke bare er meg!! jeg sliter også skikkelig med matlysten nå. Frokostblandinger som crusli ol samt yoghurt. Iblant ristet brød kan redde dagen for meg. Pluss at sambo lager middagen. Det bruker å hjelpe!! Har bakt noen skikkelige gode havrekjeks som går ned med brunost på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...