Gå til innhold

hva sier man på jobb


Gjest

Anbefalte innlegg

sjefen vet at jeg er gravid men ikke fler enn 2 av de annsatte og de er ikke de joeg jobber tettest med. og så er jeg borte fra jibb nå grunnet slitenhet og kvalme. og det kommer så mye spørsmål hele tiden. jeg jobber i barnehage og så har jeg sønnen min der itillegg så jeg er jo der hver dag. idag var den en som kom og spurte hvordan det gikk, og jeg sa at jeg var svimmel , sliten og ikke iform. da smaller det fra henne at du er vel ikke gravid vel..... dette er jo typiske tegn!! hva sier man da? jeg bare smilte og heiste på skuldrene. ikke så godt å vite hva man skal svare. så hun skjønte nok hva som var på ferde. jeg er i min 7 uke nå og kunne tenke meg å vente litt til med å slippe bomben for kollegene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm ikke lett. Det er et sånt spørsmål vi helst ikke vil ha så tidlig, for man er jo ganske sprekkeferdig fra før.. ;o)

 

om du klrer å "lyve" så kan du jo bare si at du har blitt alergisk og er ganske slapp pga det for tiden. Men det er ikke lett. Gruer meg til jeg skal fortelle det til alle de andre på jobb selv jeg, vet ikke åssen jeg skal si det.

 

Du får vel bare håpe på atd et går greit noen uker til, såkan du jo fortelle det.

 

lykke til uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, har samme dilemmaet.

 

Måtte avlyse å komme på en bursdagfest til en kollega i uken som var, og dro en vel hvit løgn om at jeg hadde fått halsbetennelse og gikk på penicillin, og at det betydde null alkohol og ingen anstrengelser...

 

Blir verre og verre etterhvert. På 17. mai har jeg planen klar, for vi skal til svigers og da sier jeg bare at det er jeg som er sjåfør (og det må jeg jo da), så får min kjære heller kose seg med vin.

 

Lurer på hvordan alle kommer til å reagere på jobben, de kommer jo garantert til å avsløre alle "løgnene" mine.. hehe

 

Lurte egentlig litt på om jeg likegreit skulle fortelle det med en gang, men er så redd for at det ikke går bra, så vi har bestemt oss for å drøye til uke12.

 

lykke til

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...