Gå til innhold

Baby bok - til å lime inn bilder etc.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hadde samme problem, utrolig mye stygt. Jeg måtte til Oslo, på Tannum(?) bokhandel på Karl Johan. tror jeg tok den siste av sitt slag, men de får vel inn nye.

Går jo event. an å lage en selv i et vanlig album, kan jo se hva som er vanlig å ha med i en du har fra du selv var liten e.l.

Annonse

På Norli (vertfall på Gjøvik) har de ei fin ei, ikke sikker på navnet, men den er gul og ganske tykk, ikke så stor som A4 str, mellomting mellom A3 og A4. Fikk den da jeg fødte for 2 år siden, syns den er kjempefin! Tror den heter mitt første år eller noe sånt. Kan godt sjekke navnet når jeg kommer hjem (er på jobb nå skjønner du :o)) Boka er delt inn i flere kapitler; Ventetiden, Fødselen, Første tiden hjemme, Vekst og utvikling, Festdager (og noen til som jeg ikke kommer på akkurat nå...) God plass både til skriving og bilder. Anbefales på det sterkeste. Skal undersøke hva den heter og forlag når jeg kommer hjem.

har ei gul ei til jenta, mine fem første år, masse artige bilder av andre babyer inni der, og plass til egne. også kommer du til å lage album i tillegg. har ble det 8 av den digre typen de 2 første årene.bilder er kjempegøy:)

Hei igjen!

Da har jeg fått undersøkt navnet. Boka heter "da jeg var liten" fra Schibsteds forlag. Utgitt første gang i Norge i 2002. Jeg kjøpte et eksemplar til babyen i magen i dag på Notabene på Gjøvik. Den kostet 249 kr. Delt inn i 8 kapitler; De 5 jeg nevnte ovenfor og i tillegg ; måltider, reiser og utflukter og yndlings... Jeg er vertfall kjempefornøyd med den og den anbefales!!

Annonse

Jeg har kjøpt album gjennom Libero klubben... og jeg liker det kjempe godt... Har et til storebror og nett fått et i hus til den lille inni magen... der er det masse blanke sider til å lime inn bilder å skrive til... og i byrjinga på albumet er dei faste sidenen som pleier å være med i slike album... som - familietre - Utvikling og fremskritt - slik vokser jeg - dette spiste jeg - Mine tegninger og leker... Koster 149 og er på ca 40 sider og har formatet 30 x 29

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...