Gå til innhold

Vondt i hodet, vondt i hodet, vondt i hodet

Anbefalte innlegg

Au au au au........

Satte første sprøyte igår. I dag har eg vondt vondt vondt i hodet. Håper ikkje eg må gå med dette i ti dager.... Da blir det uholdbart her.

Jobbe med regnskap, så litt konsing e nødvendig innimellom for å få tallene på plass. Spesielt i forbindelse med månedsrapportering. Klarer ikkje konse skikkelig hvis eg skal gå rundt med hodepine. Uff.

Drikke mye vann, skal for alt i livet unngå tabletter denne perioden. Skal ikkje ta noe som kan virke negativt. Får heller lide meg gjennom dette her. Det er jo på ein måte verdt det og da. Hvis resultatet bare kan bli en positiv strek på testen om tre- fire uker.... Da kan eg tåle alt i verden (hihi).

Bare litt klaging fra fronten. Det høres mer alvorlig ut enn det faktisk er da.......men det er jo litt godt å få litt trøst og da. Ganske stolt av meg selv som klarte sprøyta i går, alene hjemme og allting. Ein skikkelige tøffing.

Ha ein fin dag da flotte jenter her inne.

Hilsen en tøffing........

Fortsetter under...

Uffda Lillemor... det høres ikke behagelig ut. Jeg merker ingenting, mulig jeg har hatt litt mer hetetokt enn med bare sprayen - kjentes sånn ut sent i går kveld. Var så varm at fy.

Kan du ikke unne deg selv en aldri så liten Paracet..??? Paracet er jo det som er anbefalt for gravide hvis man må ha piller....

Trøsteklem

Det er faktisk ikke så gale. Har en tendens til å overdrive en smule......

Det er ikke verre enn når jeg begynte å spraye, da hadde jeg og litt hodeverk, liksom sånn en hodepine som aldri helt blir skikkelig pine. Ligger bare og murrer i bakhodet. Så jeg skal ikke klage. Ingen hetetokter eller humørsvingninger enda. I hvert fall mener jeg det. Har lest på pakningsvedleggene til alle med jeg tar, og forberedet meg på å få alt som står der. Slipper jeg unna med littegranne hodepine, skal jeg ikke si noen ting. Nå er vi snart i mål, og får fokusere på det istedenfor de små plagene vi har :-)

To uker igjen nå så ruger vi for harde livet. Skal på ul neste fredag, deretter blir det (forhåpentlig) uthenting mandagen eller tirsdagen i uke 21.

Klemmiss.....

Enig med deg - dette klarer vi så lett som bare det :-)

Vi er jo helt likt i løypa. Ul neste fredag og uttak mandag eller tirsdag i uke 21. De sa at innsetting sannsynligvis ville bli 5.dagen etter uttak. For da så de hvilke som var best...

Vi får lage en rugeklubb når det nærmer seg. Så kan andre som også blir rugere i uke 21 hive seg på. Så kan vi følge med hverandre.

Alltid kjekt å ha noen å ele erfaringer med, og ikke minst å spørre om råd. :-)

Annonse

Jeg og er fryktelig trett. Har vært stuptrett de siste to dagene, og har sovnet med en gang jeg har lagt hodet på puten om kvelden. Jeg som normalt kan ligge å lese litt, evt løse litt kryssord, i håp om å få sove, især nå når det er så lyst ute selv kl elleve om kvelden.......

Skal på 60- årsfeiring i kveld, håper jeg klarer å holde ut litt lengre enn til 22:30........

Tenkte jeg samtidig skulle stikke før jeg drar, evt etter jeg kommer hjem. Har stukket rundt kl 21 de to siste dagene. Satser på at det har ingenting å si.... Noen som vet. Ellers må jeg ta med sprøytedåsen i lavoen i kveld.

Meny: Til aperitif: en dusj Synarela. Til hovedrett: et stk koldtbord med tilhørende hormonsprøyte. Fremmer eggvekst samtidig som du blir god og mett!! HAHA Til dessert kan vi anbefale en stk ibux, for å holde hodepinen i sjakk. Tenke det blir litt av ein fest.

Kan godt spraye på festen, men tenker det blir litt festbrems å plutselig dra frem en masse sprøyter. Ryktene kan jo fort gå da..........

Det ordner seg nok:-)

Klemmiss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...