Gå til innhold

Har jeg eggløsning?Kjempeglad for svar=)

Anbefalte innlegg

Hei;

jeg lurer på om noen av dere har litt peiling på eggløsning.

Mitt spørsmål er om dere tror jeg har el/høyst sannsynlig har det?

Her er noen momenter:

*testet pos.på el-test denne måneden(begynte først med testing denne syklusen)

*fine blodprøver i januar på dag 21 av syklusen.Så stigning.

*var hos gyn. i sept-05.Han påviste at el var på gang.

*har el-slim(mye)hver måned.Men det i seg selv betyr jo ikke så mye som indikator.

Lurer på om jeg skal begynne å tempe.Da vil jeg jo vite med sikkerhet hvorvidt jeg faktisk har hatt det.

Hva tror dere?Ser det ikke ut som om at jeg har regelmessig eggløsning?

Kjempeglad for svar=)

Fortsetter under...

Takk for svar:)

Ja,regelmessig innenfor det som regnes som normalt.Menssyklusene mine varierer fra 25-30 dager,men variasjonen er aldri mer enn et par dager fra måend til måned.Har jeg hatt 30 dager i en syklus,så raser jeg ikke plutselig ned på 25 dager bare.Mest sannsylig vil den da bli 29 eller 28 dager den neste sylusen.

Dette skulle jo anses for å være regelmessig,tror du ikke?

Dessuten har jeg helt normale blødninger.Blør moderat de 4 første dagene og så går det gradvis over til mer spotting.

Du høres ut som du er i tipp topp stand :-) Tror du kan ta det helt med ro og bare sette i gang prøvingen, det burde ikke ta for lang tid. Hvis du ikke hadde hatt eggløsning ville du mest sannsynlig hatt lange og veldig uregelmessige sykluser. Lykke til :-D

Annonse

Ja jeg prøver, men syklusen min er ikke helt i gjenge. Så det er litt kjipt, men men. Har no fått det til en gang før så da klarer vi det vel igjen :-)

Lykke til da, du har jo statistikken på din side no så du er sikkert gravid innen 3 mnd.

Klem til deg og :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...