Gå til innhold

Nå har jeg ringt føden......

Anbefalte innlegg

....og de ville at jeg skulle komme innom en tur. Er 32+1 i dag, og har kjent lite spark de siste ukene. Kjenner bevegelse, men det er mer som om hun snur på seg. Var mere aktivitet for et par uker siden.

I grunnen ikke pga dette at jeg ringte dem, for så lenge jeg kjenner at hun beveger seg er det vel ikke så farlig. Men de siste dagene har jeg vært plaget med skikkelig vondt i magen, på venstre side. Babyen ligger alltid langt over på høyresiden. Men det er sånn at det gjør vondt å snu seg i senga, og vondt bare jeg beveger på meg nesten.

Hva sjekker de når jeg kommer på føden i dag???

Overreagerer jeg??? Hørtes ut som jm synes det da jeg ringte, og at jeg fikk komme inn under tvil.......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5010775-n%C3%A5-har-jeg-ringt-f%C3%B8den/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dem kommer vel til å ta ul & sparketest på den lille :)

Så klemmer dem vel litt her og der for å finne ut hvorfor du har vondt på den ene siden...

Du overreagerer IKKE! Du kjenner deg selv best, og er du bekymret for noe så får du sjekket det :)

Bedre med engang for mye enn en gang for lite vettu :)

Du må ha masse lykke til hvertfall :D

Heisann, har noen ganger hatt sånn du beskriver oxo.. stikkinger på ene siden og d er vondt å snu seg. Er faktisk litt ekkelt, men d har alltid gitt seg etter en liten stund.. pøver bare å slappe av. Syntes ikke du bekymrer deg unødig uhvertfall, men gi en lyd om hvordan d gikk på sjekken da :)

Syns ikke du overreagerer! Jeg var også inne til sjekk for en stund siden da jeg syns det var blitt stille....de tok sparketest og ul, men alt var bare bra og de var veldig hyggelige. De skjønner at vi bekymrer oss (særlig siden jeg er 1.gangs) og jeg fikk beskjed om å ringe tilbake hvis det var mer jeg lurte på, så ikke tenk på det du!

Håper alt er i orden da, kanskje lillen bare syns det har blitt litt trangt å turne =)

de tar nok sparketest, og sånn, men de sjekker nok og leveren,, for den ligger der du beskriver,, var det legen sa til meg når jeg hadde sånne smerter på høyresiden,,, at jeg måtte ta kontakt om de vedvarte.......

Er nok ikke noe å bekymre seg for,, men greit å få det sjekket,, Lykke til

Annonse

da er jeg tilbake fra føden. Tok sparketest og ultralyd.

Alt er helt fint med lille gullet, og alle var kjempehyggelige der inne:-)

Hun har snudd seg og ligger rette veien, med hodet ned.

På venstresiden der jeg har vondt, ligger morkaka og den ser helt fin ut. men lille prinsessa mi ligger med neven godt knytta og slår på morkaka. legen mente at det var dette jeg kjente som gjorde vondt.

fikk også vite at hun er rundt 1800 gram nå:-)

Så fint å høre at alt var bra da. Jeg har også merket mye mindre liv siste 2 ukene, skal ha 2 dager før deg. Min har også snudd seg med hodet ned, og legen min sa at da er det vanlig å kjenne litt mindre liv. De bruker mer krefter på å presse kroppen mot livmoren for å få mere plass. I dag tidlig presset min seg så hardt at det gjorde vondt, og jeg kunne tydelig se rumpa stakk skikkelig ut! Så jeg har kilt babyen min pårumpa i dag (hihi). Rar opplevelse =o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...