Gå til innhold

Angående spark i magen.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos meg varierer det veldig. Er i uke 20. Noen dager er det veldig aktivitet, noen dager nesten ingenting. Blir jo bekymret. Men leste at babyen ikke hadde noe fast sovemønster før senere. Det er vel derfor "tell trivselen" skjemaet ikke begynner før senere. Hvis du er veldig bekymret kan du prøve å legge deg ned og ligge helt stille, puste jevnt og tenke positivt. Da pleier jeg å kjenne noe etter en stund. Eller spise is. Da blir det også aktivitet.

Tror nok det er helt normalt. Med mine to første har det iallefall vært sånn. Har pleid å vært mest liv på ettermiddagen og kvelden, når jeg har satt meg i ro...med begge to. Minstejenta var veldig aktiv.

Nå har jeg ikke kjent så mye enda...ikke noe regelmessighet iallefall. er 18 uker.

Så jeg tror du kan slappe av. Lykke til videre :)

heisann! jeg er i uke 22, og det varierer veldig hvor mye liv jeg kjenner fortsatt. Noe av grunnen er nok også at det kommer an på hvordan baby ligger. den har jo ganske stor plass foreløpig, så hvis den snur seg med ryggen ut og sparker inn mot min rygg, så kjenner jeg jo ikke noe særlig. har også foranliggende morkake, og hvis han sparker i den, kjennes det heller ikke så godt. dette er helt normalt. Bare kos deg med det du kjenner, og slapp av når det ikke er så mye. De kraftige og regelmessige sparkene kommer nok etterhvert!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...