Mamma28MedSpire Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Har lenge lurt på alle de små bevegelsene i magen var den lille eller om det var luft... De siste dagene har jeg begynt å tro mer at det er det lille nurket mitt. Lå her i sengen og slikket på en kjærlighet på pinne, da jeg begynnte å kjenne disse bevegelsene igjen. Jeg la hånden over der jeg kjente det, og plutselig kom DET fotballsparket midt i handa!! Hånden beveget seg til og med!!! hehehahahhehe så MORO!!! ENDELIG!! Jeg har morkaka forran så jeg har småpratet litt og sagt h'n må sparke hardt hvis jeg skal kjenne noe...og jammen hører h'n på mamman sin
2 Hærligheter! Skrevet 11. mai 2006 #2 Skrevet 11. mai 2006 oi,så gøy:D Har også begynt å kjenne spark. Er det ikke en deilig følelse? langt er du på vei?
Mamma28MedSpire Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 11. mai 2006 Jooo det er mega deilig. hihi. Det ga meg har gitt meg litt ekstra energi i dag gitt:) Jeg er 18 uker. du da?
Haldis84 har fått Christopher Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Sååååå gøy :) jeg kjenner fortsatt ingenting...
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Sååå kjempegrattis,Prinsesse ! Det er sinnsykt gøy å kjenne spark... ( sa hun nå,- sikkert ikke så gøy om tre mnd ;P ) . Typen min fikk servert sitt første spark fra piken vår forleden... Herlig! Og,nyt at han hører på mammaen sin. Så lenge det varer ;P
Mamma28MedSpire Skrevet 11. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2006 Tusen takk for det Ugle Skal nyte det så leeenge jeg klarer ... hihi Det kommer nok snart Haldis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå