Gå til innhold

Når vises det 2 gang?


-4.mai-

Anbefalte innlegg

Dette er min andre graviditet, og jeg lurer på når det er "normalt" at det vises denne gangen? Vistes ca uke 16 sist, men jeg kan vel forvente meg at det vises tidligere denne gangen? Er det noen med erfaringer/meninger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også et svangerskap bak meg, og er nå midtveis i uke 10 og det begynner å synes allerede.

Noen dager står magen ut som bare det, andre morgener når jeg våkner er den ganske flat.

Du må nok regne med at det vil synes tidligere enn med nr.1.

Hvor langt er du ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 6+2 nå, så det er ennå lenge igjen.. sitter å "planlegger" når det er fornuftig å fortelle... Jeg er bortreist i uke 13 og 14 og er redd magen skal poppe ut da! Vurderer om jeg må fortelle alle det før jeg reiser, eller om jeg kan vente.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk tydelig mage allerede fra uke 12 med første jenta mi. Nå er jeg gravid for 2. gang, og skikkelig spent på når det kommer til å vises :) Jeg er litt lubben fra før, så det kan jo hende folk bare tror jeg har forsynt meg litt godt av sjokoladeskåla ei stund framover, heheheh... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+5 og er kjempe spent på når magen kommer....

 

Har en liten gutt som har mast om å få bli storebror de siste 3 årene, så jeg gleder meg til å fortelle, men vil vente til uke 12 for sikkerhetsskyld.... Men kommer magen MÅ jeg jo si noe... (hehe, nesten så jeg håper at den kommer fort så jeg kan fortelle han det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...