Gå til innhold

når kan jeg amme igen etter fest?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant ikke dette på ammehjelpen.no jeg, at en kan amme når en vil etter seks måneder, det stod etter et glass vin vente tre timer. og denne linken om alkohol var og merket ny. Hvor fant du det anonym. kjekt å vite skal ut på fredag sjønner du:)

begynner å verke etter en utepils selv, datteren min er 6 mnd.. så noen som vet hvor lenge man må vente med å amme etter en halvliter?

(hvor mange alkoholenheter er en halvliter?)

ellers kan jeg godt vente med å ta den pilsen til jeg er ferdig å amme, er ikke såå farlig. men men. hadde vært godt med èn pils, hvis jeg vet for sikkert at det ikke ville påvirket lille snuppa.

Annonse

Dette virkar veeldig hysterisk, spør du meg. Når barnet er 6 mnd. er det klart du kan ta deg ei utepils!!

Poenget er: Vi er ikkje gravide lenger, så barnet får ikkje promille slik det gjorde då det låg i magen. Derimot får morsmjølka di den same promillen som blodet ditt får. Når barnet deretter drikk denne mjølka, får det i seg så lite alkohol at det ikkje på nokon måte vil bli påvirka.

Dersom barnet ditt til dømes drikk 0,1 liter med morsmjølk som har 0,05 % alkohol (noko som er tilfelle rett etter at du har drukke 1-2 halvliterar), blir det ikkje påvirka! (Til samanlikning har lettøl 2,5 % alkohol, og ein blir ikkje påvirka av 0,33 l lettøl).

Noko anna er at utdrivingsrefleksen kan bli hemma dersom du er svært alkoholpåverka, og at du kanskje då vil ha problem med å handtere ein baby... Men ei utepils kan du trygt ta!

Forrige gong eg fekk barn, drakk eg 4 halvliterar og amma ei stund etterpå då ungen var 3 månader (ville ikkje ha flaske). Null problem. DEnne gongen smakte eg første gong alkohol då barnet var 12 veker. Har ingen skruplar med å ta meg ei øl til grillmaten. Men har ikkje vore på fylla enno;-)

Har ikkje høyrt om forsking / dokumentasjon som har påvist reaksjon eller skadeverknader på barn etter at dei har fått i seg alkohol gjennom morsmjølka! Så dette med 1 time osv. må vere synsing, evt. hysteri!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...