Marita med 3 barn ♥ Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Da er det min tur til å forlate dere :-) Gud så deilig det er å kunne si dette... etter å ha vært ut og inn i tremester etter å ha mistet. Nå går jeg endelig videre og jeg har tro på at dette går bra. Vil takke dere alle for støtte,trøst og oppmuntring i mine tøffe perioder. Ser dere igjen i 3 trimester lykke til alle sammen.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Ååå...så godt å sende deg videre faktisk - er godt ment altså - ikke det at jeg ikke vil at du skal være her på 2. trimester mer, men godt å se at alt går så bra med deg og din lille baby! Lykke til videre på ferden - vi sees igjen om 3 uker =) Ha en deilig dag!!!
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Så flott :-)))) Lykke til videre.. Klem
Aga:-) Skrevet 11. mai 2006 #6 Skrevet 11. mai 2006 Gratulerer med overstått 1. og 2. trimester! Jeg kommer etter på mandag, ses der inne!
Lilje74 Skrevet 11. mai 2006 #7 Skrevet 11. mai 2006 Gratulerer!! :-) Litt over fire uker til jeg følger etter... Dette skal nok gå kjempefint!! :-)
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 11. mai 2006 #8 Skrevet 11. mai 2006 Flott, surfelil! Jeg er så glad alt har gått så bra med dere begge. Jeg kommer etter om kun kort tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå