Gå til innhold

Når gravid etter SA?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har akkurat hatt en sa. Var ikke mer enn ca 5 uker på vei. Slapp heldigvis utskrapning. Er i grunnen klar for å begynne å prøve igjen, men lurer på om noen har erfaring med å bli gravid etter sa. Hvor lenge ventet dere med å prøve, og hvor fort ble dere gravide igjen...

Håper noen har noen oppmuntrende ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Venta tell æ fikk neste mens, så alt liksom va kommet ut...Blei gravid på første forsøk igjenn...Man har masse hormona i kroppen, så det e lett å bli gravid igjenn...

 

Lykke tell:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg kjempeglad... Gikk visst mer innpå meg dette her

enn jeg trodde.. Er student så graviditeten var ikke planlagt, så jeg hadde akkurat rekt å venne meg til tanken og begynne å glede meg.

Og nå har jeg bare kjempelyst til å bli gravid igjen.

Håper det det går like lett for meg som det gjorde for deg.

Takk for oppmuntrende ord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ventet ikke i det hele tatt. Hadde en SA ca 19/3 og testet positivt igjen 14/4. Er nå snart 8 uker på vei igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg mistet i uke 5 i begynnelsen av april og har nå blitt gravid igjen uten å rekke å få mens i mellomtiden. Dvs da fikk vi klaff i (3 og) 4 pp, og nå er jeg 5 uker på vei igjen, så det blir spennende fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for oppmuntrende ord i en vanskelig tid...:) Ser litt lysere på det nå..... Lykke til alle sammen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...