Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Har akkurat hatt en sa. Var ikke mer enn ca 5 uker på vei. Slapp heldigvis utskrapning. Er i grunnen klar for å begynne å prøve igjen, men lurer på om noen har erfaring med å bli gravid etter sa. Hvor lenge ventet dere med å prøve, og hvor fort ble dere gravide igjen... Håper noen har noen oppmuntrende ord
Tess30 Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 Hei! Venta tell æ fikk neste mens, så alt liksom va kommet ut...Blei gravid på første forsøk igjenn...Man har masse hormona i kroppen, så det e lett å bli gravid igjenn... Lykke tell:=)
Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #3 Skrevet 10. mai 2006 Nå ble jeg kjempeglad... Gikk visst mer innpå meg dette her enn jeg trodde.. Er student så graviditeten var ikke planlagt, så jeg hadde akkurat rekt å venne meg til tanken og begynne å glede meg. Og nå har jeg bare kjempelyst til å bli gravid igjen. Håper det det går like lett for meg som det gjorde for deg. Takk for oppmuntrende ord:)
dimoren Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Det var det samme for meg - SA i januar. Gravid i mars (etter en mens). Lykke til!
___ Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Jeg ventet ikke i det hele tatt. Hadde en SA ca 19/3 og testet positivt igjen 14/4. Er nå snart 8 uker på vei igjen.
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 11. mai 2006 #7 Skrevet 11. mai 2006 Hei! Jeg mistet i uke 5 i begynnelsen av april og har nå blitt gravid igjen uten å rekke å få mens i mellomtiden. Dvs da fikk vi klaff i (3 og) 4 pp, og nå er jeg 5 uker på vei igjen, så det blir spennende fremover...
Tess30 Skrevet 11. mai 2006 #8 Skrevet 11. mai 2006 Lykke tell, detta kommer tell å gå kjempebra! Klem
Anonym bruker Skrevet 11. mai 2006 #9 Skrevet 11. mai 2006 Takk for oppmuntrende ord i en vanskelig tid... Ser litt lysere på det nå..... Lykke til alle sammen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå