Gå til innhold

Jeg skal drikkes ut, men fullammer....

Anbefalte innlegg

Jeg skal drikkes ut i juni eller juli, men fullammer.... Hvordan løser man det??? Hun er nå en mnd og da 2 eller 3......... Kan jo pumpe, men meningen er jo at jeg skal bli litt drita da.... Hvor lenge etter jeg har drukket sitter alkoholen? Hvordan ville dere løst det?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5009948-jeg-skal-drikkes-ut-men-fullammer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For å være helt ærlig: dersom du føler at dette blir et stressmoment, så ville jeg ha droppet alkoholen. Både forlover og de andre som skal være med på utdrikningslaget bør skjønne hvorfor, og dere kan få det akkurat like gøy uten å drikke! Finnes jo mye annet du kan drikke som ikke er alkohol i :-)!

Mener IKKE å si at du ikke BØR drikke altså, men tenker bare på at dette skal være en koselig dag for DEG, og hvis du føler det ubekvem med pumping og styr, så synes jeg du skal følge egne lyster :-)! Datteren din er jo ikke så stor enda, så alle burde ha full forståelse for det!

Jeg ville pumpa opp og putta i fryseren. Jeg var på julebord da pluggen var to måneder. Hadde da spart opp melk i en måned for å ha nok til kvelden, natta og neste formiddag. Hvis du blir helt amøbe kan du kanskje la være å amme hele neste dag? :)

Så lenge hun tar flaske er det bare å begynne å pumpe og gled deg til utdrikningslaget!

det går jo an å gi mme for en dag og, hvis du ikke får pumpet ut på forhånd. Husk bare å pumpe deg underveis i festen (men det får du vel behov for :-)) Husk bare å øve med flaske på forhånd så ikke dette er første gang hun skal prøve flaske. Lykke til, og kos deg!

Du kan miste utdrivingsrefleksen hvis du blir "drita". Noe aa drikke er ok, men du boer holde det noenlunde moderat! Er baby over 6uker, kan du ha to enheter innabords naar du ammer.

Saa forklar dette til forlover, saa klarer de sikkert aa drite deg ut uten aa faa deg drita, hehe...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...