Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jepp, nå skal jeg få bruke den trønderske dialekta mi i noen dager.

Skjønner at det var godt å være hjemme til mamma og pappa ei stund ja, få komme litt bort, og få tankene over på noe annet.

Jeg gruer meg litt til i morra, jeg er jo spent på hva svaret blir. Håper det ikke er noe galt, men med min flaks så er det nok det:( Ja, jeg er litt pessimist:(

ååå vi er så alt for like vi 2 altså...

sambo pleier å si at jeg må ha vært født pessimist...haha

sorry at det tok litt tid før jeg svarte :)

satt å leste villemos fødselshistorie...den var lang :)

det går nok bra skal du se...skal krysse fingra for deg jeg...

når har du time da

Jeg har time kl. 0900, så jeg slipper å gå å grue meg i flere timer før jeg skal dit da.

Ja, vi er like vi altså, men jeg er sjelden pessimist da, men når det gjelder kroppen og helsa mi, da er jeg bare pessimistisk.

Jeg liker å pushe andre, og gi de tilbake humøret, men driter litt i meg selv.

Når på mandag skal du på sykehuset da?

har time kl 10...

kjenner at jeg gruer meg en del...men jeg må bare få det unna...om jeg nå får høre at jeg ikke har hatt noen xu...så kommer jeg til å klikke mongolid tror jeg...altså jeg blir jo letta,men jeg kommer til å klikke på han der gyn jeg var til sist...da skal jeg klage skikkelig til sykehuset....

tenkte akkurat på det...at neste pp min så er det sommer...ååå det skal bli så hærlig...skal skikkelig nyte sommeren...håper på masse finvær...så håper jeg at sambo blir mye hjemme....du skjønner det at han starter i nytt firma den 1 juni så det kan hende at han blir en del borte igjen :(

lurer meg på om jeg er den eneste bærta på bim som har en sambo som kjører langtransport??? har ikke hørt om noen andre hvertfall

Det går nok bra, vi får krysse fingrene for det:)

Håper han blir mere hjemme, det hadde jo vært fint for dere. Vi får krysse fingrene forr det også:)

Jeg vet ikke om du er den eneste som har sambo/mann, som kjører langtransport. Kanskje du kan lage en tråd om det, spørre hva de andres sambo/mann jobber med:)

ja jeg må kanskje gjøre det???

men ikke ikveld....må snart finne senga...skal på jobb kl 9 i morgen..hehe

når må du opp i morgen da?

vi får henge i skikkelig i sommer vet du...så kanskje vi endelig kan få det til begge 2...jeg vil nemlig gå over til 1.tri sammens med deg...

Annonse

Hei!!!

Ja, nå har jeg vært til legen. De fant ingenting på MR undersøkelsen. Jeg og legen ble enige om at vi skal vente til høsten, og se hvordan det går, da jeg er mest plaget med dette om høsten og vinteren. Kommer smertene tilbake, så blir jeg henvist til en ortoped:)

Når det gjelder dette med utredning, så er det nå opp til sambo å få sjekket svømmerne. Mine blodprøver var fine. (Har ikke villet sagt det, da jeg var nervøs for svaret) Håper jeg får overtalt ham til å teste disse svømmerne så fort som mulig, da jeg vil vite hva som blir det neste:)

dollypopp: Mysill og jeg var litt sent oppe inatt, som du sikkert ser, synd du ikke var oppe sammen med oss. Alt det som står her, er for dine øyne også. Vi bare kuppa tråden litt i natt.

Nå krysser jeg bare fingrene for at vi alle 3 snart går over på 1. tri. hadde vært kjempe moro og vært der sammen:)

hei mj74!

kan jeg spørre om hva du egentlig skulle til legen for?

du får sende gubben avgårde fort da,så dere får svar.

er bare døden å gå rundt å lure...

måtte bare legge meg i går jeg,er jo ikke vant til å

jobbe,så var litt sliten..

pleier du å bruke el-tester?jeg har prøvd de 2 siste

syklusene,men har ikke funnet noe.tenkte å prøve igjen

nå,så begynner i dag.

Hei!!

Jeg skulle til legen for å få svar på MR bildene som ble tatt av hoftene mine. Jeg er født me en hofteskade, lå i gips når jeg var lita. Plages en del med vondt i ryggen, noen ganger så er jeg sengeliggende (dette mest om vinteren for da er det værst). Vi ble enige om å vente til høsten med å gå videre, da jeg ikke har plager nå. Var ikke nødvendig å ødlegge sommeren, som han så fint sa:) Men får jeg skikkelig vondt, så var det bare å ta kontakt, så skulle jeg få den hjelpen njeg trenger:)

Nei, jeg bruker ikke EL-tester, da jeg kjenner syklusen min, og vet aat jeg har eggløsning mellom dag 9 og 11. Jeg merker det på at el-slimet kommer jeg.

Ja, skal snakke med sambo i løpet av helga, og få han til å gjøre det:)

Er ikke like enkelt å snakke om det når en er ute på veiene, skal til trøndelag i helga, så det blir en del timer i bil. Så jeg regner med at jeg ikke får sagt det før etter helga.

Hvordan går det med lesinga til eksamen da? bare bra håper jeg:)

lesingen går så som så...

er temmelig lei,så blir bare sittende å

tenke på alt mulig annet.baby bl.a...hehe

ble du ikke henvist til gyne. av legen?trodde

det var sånn alle måtte jeg.

men hvis dere skal sitte så mange timer i bil så

kan dere vel ta den praten da?!må jo ha noe å snakke

om...hehe

bruker vel ca 7 timer?

må på sykehuset i dag jeg da.på besøk.

mormor har brukket lårhalsen og blir operert i dag.

Nei, jeg ble ikke henvist til gyn. av legen min, han vill at sambo skal testes før vi går videre, fint for meg det, så slipper jeg å skreve akkurat nå. Hehehe Er ikke det mest morsomme jeg gjør.

Det er ikke bare bare å prate om slikt i bilen, vi kjører ppå skift, og da sover den andre:) Vi er litt kjedelige vi når vi er på tur:) Vi bruker ca 8 timer, da v i har 1 time til oslo fra der vi bor:)

Det er ikke lett å lese nei, når baby-laging forstyrre tankene. Jeg regner med at du klarer eksamen med glans.

Jeg har IKM neste uke, så jeg er glad jeg skal bort i helga, slik at jeg slipper å jakte symptomer, det er ikke bra:)

Stakkar mormora di, det var sikkert ikke godt:( Får håpe at operasjonen blir vellykka, og at hun blir bra:)

Er det i slutten av denne mnd du har IKM?

ja det blir vel i slutten av mnd.

pleier å ha syklus på 29 dager,men nå

sist var den bare 25,så får se.

har el om ikke mange dagene regner jeg med.

så da får vi ser om det blir noe kos på oss.

er litt labert for tiden...

men gubben har begynnt å få med seg når det

er baby-tid,så da er han ikke vond å be..hehe.

digg at du slapp den undersøkelsen da.(enn så

lenge hvertfal).

har bare vært èn gang før jeg da,så er vel på

tide uansett for meg snart.men håper ikke han tar det

der og da i morgen...

Jeg har 25 dagers sykluser jeg da, har hatt det siden jeg var 17 år, snakk om å kjenne kroppen sin:)

Disse mennene er ikke leie å be, når det er snakk om å prøve å lage baby. De er med på det ja!! Værre å få dem til å gjøre noe hjemme.

Når det gjelder slike underlivsundersøkelser, så varierer det fra lege til lege. Men det er jo like greit å hoppe i det først som sist. Er det ikke?

Har stengt penværet ute jeg nå, dem driver å tømmer septikktanken vår. Det STINKER forferdelig:(

hehe,så deilig da...

flyr litt ut og inn jeg da.hadde besøk av ei venninne i ste

som skulle ha naturfag muntlig i dag,så hun trengte å

høre hvor flink hun er.hun er det assa.

var visst ferdig nå,så da kommer hun tilbake.(fikk 5er forresten).

men det er jo ikke så fint vær i dag som det har vært i det siste,

det er nesten litt kaldt å sitte ute.

jeg har enda ikke gitt opp å prøve å få gubben til å gjøre noe

hjemme,men ser ikke ut til at det hjelper noe særlig...

pleier å klikke bananas innimellom og da er han flink i ca 2 dager..

men,men.han jobber mye da.

må jo bare gjennom disse undersøkelsene...

har som sagt bare vært 1 gang før,men det gikk greit det.

er ikke så farlig.

hei jenter !!!!

mj74: så godt å høre at det gikk bra idag da...Vi står likt vi nå da..opp til sambo å ta den testen snart.....

nå er det bare 4 dager igjen til kontroll!!!!!! får nerver av det her jeg

dollypopp: hvordan er det med deg i dag da...? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...