Gå til innhold

noe rart i lysken..


bondejente

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er bare 6+2 men har fått vondt i den ene lysken i tillegg til at jeg ofte har stikkinger i magen, også om natta. Har lest at det er vanlig med slike stikkinger, men hva kan det med lysken være? Kjenner det når jeg går, og greier ikke å legge det ene beinet skikkelig over det andre når jeg sitter. Bare litt nysgjerrig. Jeg er sikker på at det kommer av graviditeten i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har det samme!bytter litt fra side til side hos meg.men jeg vet ikke hva det er!tenkte bare å si at du ikke er alene me det!:)håper noen med noen gode svar kan svare!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som bekkenløsning! Gå til en fysioterapaut, så får du gode råd - slik at du kan unngå å få så vondt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt vondt i lysken jeg og, litt på begge sider, men mest på ve. Gynekologen trodde det kom av at jeg har cyster på eggstokken, men at det var normalt å ha det nå som jeg er gravid, de skulle visst produsere hormoner under graviditeten. Jeg er i uke 6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre? Jeg har hatt vondt den ene lysken i gad og i korsryggen,ømt og verkende på et vis..Kjennes litt sånn innvendig varmt ut også.. hva er dette lyske greiene. Vanlig at det er på en side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også har hatt det.det jeg har fått høre er at det går en sene(eller noe sånt)fra livmora og ned til lysken.når man er gravid blir den strukket når det vokser.og derfor kjenner man at det gjør vondt.jeg har hatt det mest på venstre side men også på høyre!jeg går utifra at det er det foreløpig...til jeg får høre noe annet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glemte at jeg har svart tidligere!!hihi!!men har fått litt nye opplysninger da!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svaret! Verker i høyre hos meg da. håper det er derfor som du skrev. også verker det i korsrygg/halebenet/rumpa:( Hehe mye greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...