Lille&LilleiMagen- har født <3 Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei jenter! Vil gratulere dere alle med graviditeten! Dette går nok bra! Vi har mange rare tanker i hodene våre i denne tiden, og det skal jeg love dere - det blir ikke akkurat mindre i tiden fremover. En liten oppmuntring: Tiden framover til 3. trimester går så kjapt at dere aner ikke. Plutselig er dere her dere også. Og så fint dere skal ha det nå i tiden fram dit. Nyt graviditeten, kos dere i sommer! Gled dere til å få holde en nydelig liten baby i armene. Ta ordentlig vare på dere selv. Når dere har det bra, har babyen det også. Uansett om dere er i uke 8 eller uke 22. Tenk positivt Lykke til med svangerskapet og graviditeten, og selvfølgelig tiden etterpå! Jeg skal ha baby nå i juni, og gleder meg helt sinnsykt mye. Går bare og venter og venter... Men tiden FLYR! (Ps: Vi alle har nok vært der: Hvor alt og alle er en bekymring. Og særlig nå i første del av svangerskapet). Gooooo varm "sommer" klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 Veldig bra sagt:0) Er selv på besøk fra 2 trimester,men savner jentene her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
popkind Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Åhhhhh, så koselig og oppmuntrende innlegg!! Dette gleder hjertene til oss her inne, som nok som du sier går å bekymrer seg endel. Takk, og lykke til med fødsel i juni, og GOOOOOD sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3guttsmamma;) Skrevet 11. mai 2006 #4 Del Skrevet 11. mai 2006 Takk for koselige og gode ord.... Gooood sommer til deg også... Og lykke til med fødselen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ Bella- nr2 i desember♡ Skrevet 11. mai 2006 #5 Del Skrevet 11. mai 2006 tusen takk for en koselig hilsen! Det hjelper med sånne ord på denne siden hvor alle er så "usikre". Ha en fortsatt god dag! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrømti Skrevet 11. mai 2006 #6 Del Skrevet 11. mai 2006 Så fint med oppmuntring da! Takk for det og lykke til til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 11. mai 2006 #7 Del Skrevet 11. mai 2006 Tusen takk for koslig hilsen... ) Blir lettere når en kommer til 2tri... Håper jeg da... Var på ul på mandag å så hjerte slå å det var så koslig... ) Håper det fortsetter like bra... ) Lykke til med fødsel og baby... ) Ha en kjempe fin sommer... ) Klem fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå