Gå til innhold

Til Tryne


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

hei du!

Vi snakket sammen for en liten stund siden og da var du redd for at du holdt på med en SA..... Jeg håper det går bra med deg! Ser i alle fall slik ut på nicket ditt:)

Jeg har tenkt mye på deg de siste dagen og ville egnetlig bare kikke innom deg og høre hvordan det går? Har du vært på UL eller hos legen?

Ønsker deg sånn inderlig lykke til:)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var til UL i dag. Å alt var bra. Det lille hjertet banket å slo. Jeg er veldig letta nå, å håper jeg slipper flere uhyggelige overaskelser nå.

 

Takk for at du stakk innom:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh jeg krysser fingrene for at alt går bra med deg:) Jeg husker jo hvor deppa du var for bare et par uker siden når du trodde du aldri vill bli gravid... Det er så deilig å høre om sånne som deg som får det til mot alle odds og det gir virkelig håp til oss andre også:)

Deilig å vita at alt er i orden i alle fall. Har blødningene stoppet nå eller?

Mange klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg var skikkelig deppa. Det er grusomt å vite at man mest sannsynlig aldri kan få barn. Den dagen jeg testa, testa jeg egentlig berre på gøy. Jeg kastet testen i bosse nesten før jeg hadde sett på den, var vant med at den alltid var negativ. Plutselig begynnte jeg å tenke, var den positiv??? Det tok med 5 tester på UNDER 24 timer før jeg trodde på det som stod der. jeg må si det var helt fantastisk.

 

Blødningene har så og si stoppet, er en liten nå og da, men ikke mye. Men jeg har så mye utflod nå at jeg føler mensen kommer hele tiden. men det er vert det:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...