Gå til innhold

Orker dere å feste?? Hjelp meg å bestemme meg.

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med festingen hos dere? Jeg er bedt på blåtur med jobben i slutten av mai. Må melde meg på snart. Tulla er 5 mnd nå og vet ikke om jeg orker å pumpe meg hele kvelden, natten og dagen derpå. Samtidig har jeg kjempelyst på en feeeeest!!!! Hva skal jeg gjøre??? Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp! Klarer ikke bestemme meg!!! he he.

Fortsetter under...

Dra på fest du om du har lyst! Personlig har jeg prøvd med både et glass vin og baylis, men alkohol smaker ikke godt lengere. Øl går greit. Det er vel kroppen min som sier ifra at man ikke skal drikke alkohol mens jeg ammer... Det er jo en mulighet å gi mme når du har værrt på fylla, om ungen tar dette, engangs tilfelle gjør jo ikke noe. Men du må nok regne med å pumpe litt etterpå da.... kos deg du! Alle har godt av å ha det litt gøy!

Jeg skal på fest i juni og da er snuppa 2,5 mnd. Må jo ikke pumpe hele dagen etter i allefall... Tenker jeg klarer meg med hver 4 time på kvelden og kan sove ei god økt på natta. Passer tidene godt da så kan jeg vel amme om morgenen. Spørs litt på hvor mye jeg drikker da, men tenkte ikke bli sørpe full og da går det greit. Og om jeg må amme om morran så tror jeg det er verdt det lell. Vi mødre trenger litt avveksling vi også!!

Du kommer nok ikke til å klare og drikke så mye som da du var på fest før du ble gravid! Skal ikke mange glassene til før man er brisen og flirete! Drakk selv 2 (!) glass rødvin på restaurant her om dagen, og hadde det utrolig festlig...snakk om billig fyll hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...