Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har blitt spådd av noen av de som bruker pendel, og vil gjerne stole på at de har teken på det. Likevel vil jeg gjerne at noen som er klarsynt eller mer erfaren ser på oss. Om du hadde villet???( Ser ikke ut til at Kimby eller Susann77 har noe lyst til å sepå meg. )

Jeg 141076

han 240773

Ser du barn/graviditet...evt når/hvor mange???

Studiene mine??

Den planlagte flyttinga???

Håper du vil,men om du ikke kan forstår jeg det!

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5009418-cec26-mitt-siste-h%C3%A5p/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Hei incitnta:)

Ja,, da har jeg sett litt på deg.. du er en sankksalig jente føler jeg..:) også tror jeg du ahr en god rettferdighetsans.. Har du problemmer med å ta valg? altså vnaskelig får å bestemme deg noen ganger...?

Du er veldig godt likt av vennene dine.. de setter stor pris på deg... spesielt en føler jeg..:)

men nok om det.. ja, jeg ser barn på deg.. føler sommer.. vnaskelig å si akkurat mnd.. men juni - august.. følerdet blir en liten jente på deg.. hun kommer litt før termin.. det blir en vår baby.. føler du får to barn totalt.. de kan bli ganske tette i alder.. ca 2 år i mellom..

Ja, de studiene...hihi.. jeg føler det stopper opp litt der jeg.. klarer ikek helt å forklar hvordan.. men det stopper opp.. kanskje pga graviditeten? tror du blir rimlig dårlig de første mnd...

Ser flytting på dere.. men føler at det ikke går akkurat som dere har planlagt.. men dere flytter ja..

Klem fra meng

Tusen takk Cec26!

Da gjenstår det å se! planen er å flytte veldig snart...dilemma iogmed at jeg fortsatt har en hovedoppgave å fullføre.Typen har allerede begynt ny jobb(bor for øyeblikket hver for oss pga dette) så nå vingler vi om hvor det er mest praktisk å bo(jeg har ikke jobb der ennå). Er redd for ende opp med ufullførte studier og uten rett til permisjons-lønn....Huff !!Får håpe på det beste! Interessant at du sier 2 barn. Ringte tarotkongen for et par mnd siden. Han så også 2 barn...så også at jeg fullførte studiene(selv om jeg skulle bli gravid) og at flyttinga generelt var positiv han da( som den evige vekt jeg er kan jeg ALDRI slå meg til ro med bare en manns mening....må vite alle vinkler jeg hehehehe!). De andre her inne så 3 barn(en så 4) og graviditet i sommer (juli/august).

Ellers har jeg veldig vondt for å bestemme meg...River meg selv i håret fordi jeg ikke bare kan sparke meg selv bak og bare hoppe i det mange ganger....men har jeg bestemt meg så har jeg bestemt meg da!!Hehehe

Tusen takk for all hjelp...og skulle du komme på/se noe mer så er det bare å rope på meg...Sirkulerer disse sidene ofte jeg nå( helst når jeg kjenner at studiene presser..huff)

Hilsen takknemlige meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...