Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg synes svarene du gir her inne på forumet er så gode og positive, at jeg blir rent glad av å lese svarene alle får av deg! Vil derfor prøve meg jeg også...

Jeg er født i jomfruens tegn, har en liten, aktiv krabat som opptar mesteparten av tiden min, men er også klar for å berike livet mitt med flere. Kan du se om det er flere barn i min fremtid? Hvis du kan se noe om når de ev. kommer og om det er gutt/jente, vil jeg gjerne vite det også..

Ha en fortreffelig kveld!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5009150-heisann-susann77/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg

Så hyggelig du skriver - tusen takk for det. Det var morsomt å lese teksten din , har også en aktiv krabat som tar store deler av tiden min , og vurderer etterhvert å gi han søsken. Han er riktignok 18 mnd , men usikker på om jeg er riktig klar ennå :o)

Det føles som dere ikke er typene som må jobbe lenge med å bli gravide , og at dere dermed kan styre det litt selv. For meg føles det som ikke det skjer riktig ennå , men når høsten kommer kjennes det ut som det skjer noe. Mulig også nærmere jul. Ser ut som du får to barn , en av hvert kjønn. Jeg trur det er gutten du har fra før?? Og jenta kommer neste gang. ( du ga ikke noen dato ,så det kan være du har jenta fra før , og får gutt neste gang ...men det kjennes sterkt ut som jente neste graviditet )

Når de to barna vokser til føles det som du muligens får lyst på en nr 3 , men at ikke du får helt mannen din med på det.. Men det vil tiden vise !

Uansett masse lykke til

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5009150-heisann-susann77/#findComment-5029007
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...