Philia Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 Jeg synes svarene du gir her inne på forumet er så gode og positive, at jeg blir rent glad av å lese svarene alle får av deg! Vil derfor prøve meg jeg også... Jeg er født i jomfruens tegn, har en liten, aktiv krabat som opptar mesteparten av tiden min, men er også klar for å berike livet mitt med flere. Kan du se om det er flere barn i min fremtid? Hvis du kan se noe om når de ev. kommer og om det er gutt/jente, vil jeg gjerne vite det også.. Ha en fortreffelig kveld!!
*under-vidunder* Skrevet 12. mai 2006 #5 Skrevet 12. mai 2006 Hei på deg Så hyggelig du skriver - tusen takk for det. Det var morsomt å lese teksten din , har også en aktiv krabat som tar store deler av tiden min , og vurderer etterhvert å gi han søsken. Han er riktignok 18 mnd , men usikker på om jeg er riktig klar ennå ) Det føles som dere ikke er typene som må jobbe lenge med å bli gravide , og at dere dermed kan styre det litt selv. For meg føles det som ikke det skjer riktig ennå , men når høsten kommer kjennes det ut som det skjer noe. Mulig også nærmere jul. Ser ut som du får to barn , en av hvert kjønn. Jeg trur det er gutten du har fra før?? Og jenta kommer neste gang. ( du ga ikke noen dato ,så det kan være du har jenta fra før , og får gutt neste gang ...men det kjennes sterkt ut som jente neste graviditet ) Når de to barna vokser til føles det som du muligens får lyst på en nr 3 , men at ikke du får helt mannen din med på det.. Men det vil tiden vise ! Uansett masse lykke til
Philia Skrevet 12. mai 2006 Forfatter #6 Skrevet 12. mai 2006 Takk for at du tok deg tid, dette var hyggelig. Stemmer at det er gutten jeg har, morsomt at andre også har aktive gutter; givende, men travelt. Veldig kjekt at du spår jente på meg neste gang, koselig hvis jeg får en av hver. Ha en fin kveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå