Gå til innhold

kan noen hjelpe meg litt FORT?

Anbefalte innlegg

begynte med pergotime for første gang på søndag, har hatt veldi vondt i magen etter jeg startet me dem (har vært hjemme fra jobben), skal d komme bivirkninger så fort?

leser i brosjyren at eggstokkene kan av og tiloverreagere på behandlingen (overstimulering). di vanligste symptomene er magesmerter. kontakt din lege så snarest dersom dette inntreffer. er d noen andre som har fått vondt i magen så tidligt i kuren? er ikke den som ringer til legen med d første, kan d kanskje ha skjedd noe me meg?

HÅPER NOEN KAN SVARE MEG FORT PÅ DETTE..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5009069-kan-noen-hjelpe-meg-litt-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har ennå smertene, sover dårligt på nettene også (får vondt i magen for hver gang jeg snur meg i senga).. har ikke toke kontakt med legen, er ikke den så ringe med d første..

mannen min reise offshore på søndag (trist, ja) da har d bare gått 3dager etter jeg sluttet med kuren, men viss vi har sex på søndagen før han reise kan vi kanskje være heldige å bli gravid da? har en sykluse på 30-34dager..

Annonse

nei er på dag 10 nå, dag 12 på søndag. gyn sa til meg at jeg kom til å få el fra 6-10 dager etter siste tabl, så da vil d være fra 17-21mai etter min beregning. min viss vi har sex på søndag så vil vel sæden vær inni meg i 5dager? til torsdag, fredag? tar el tester, negativ idag.. men kommer el litt tidligere enn vanlig når en går på pergo?

Gjest Bjørnen Collargol

Noen får lengre syklus og noen kortere syklus av pergo.....

Dag 12 på søndag da kan den leve opptil 5 dager, i tilfelle til dag 16 og da skal det være muligheter for at dere får det til. Jeg fikk beskjed om å ha sex annenhver dag fra dag 12 tom dag 20 for å være sikker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...