Gå til innhold

sover med hodet kun på 1 side,skadelig?

Anbefalte innlegg

lurer veldig på om det gkøær noe...hun er 10 uker å sover med hodet kun på venstre side,har gjort det hele tiden.

jeg kan ikke se at hode har blitt skeivt enda....er det skadelig at hun sover slik?jeg prøver å snu henne til andre siden men hun bare snur seg tilbake

Fortsetter under...

Det gjorde jenta mi også. Ga beskjed om dette på helsestasjonen og de så om hodet var blitt skeivt. Det var det heldigvis ikke. De rådet oss til å være bevisst på å f.eks. legge lekene hennes til den andre siden, holde henne slik hun så den andre veien, stelle henne slik hun ser andre veien etc.

Det har faktisk blitt litt bedre. Så det er mitt tips.

Annonse

Ikke bli redd, du må ikke dra til legevakten!!!

Begge mine sjarmtroll hadde favorittside. Med enkle knep kan du ordne opp i dette selv.

1. Legg noe på siden av hodet slik at hun ikke får til å vende seg mot favorittsiden.

2. Som regel vender de hodet mot lyset. Plasser senga slik at hun har favorittsiden mot veggen.

Vi måtte til fysioterapeut med vår minste, men vi klarte å rette dette selv, ved hjelp av f.eks de 2 punktene. Vi var til kontroll til fysiot. for å sjekke at det var framgang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...