Gå til innhold

Er det noen slitere som ikke har egne barn men som er stemødre her?

Anbefalte innlegg

Gjest sonja

Bare lurer. Føler seg så alene noen ganger, ikke så mange å prate med om vonde følelser når man selv er sliter og mannen har fått det til før. Ikke misforstå, har ikke problemer med barnet og er ikke en "ond" stemor, er bare så mange vonde følelser når man ikke får til det han har fått til så lett med andre. Sant som dette tror jeg ingen skjønner før man er oppe i det selv. Jeg og tenkte før "at stebarn er ikke no problem, det er jo bare et barn!" Men gud å mange tanker og såre følelser. Særlig når vi ikke får det til sammen. Vondt at han har opplevd det spesielle med en annen, blir lissom litt alene. Snufs....triste tanker inni meg nå. Lyst å skrike og bare grave meg ned og finne en annen mann uten barn. Men velger jo livet mitt selv. Er bare så inderlig glad i mannen min, kunne ønske jeg kunne kontrollere tankene og følelsene mine.

trist klem fra ei som sårt ønsker seg en baby i magen sånn som "alle" har for tida (hører om folk hver dag som er gravide, og her er jeg da....deppe, deppe..)

Fortsetter under...

Hei! Jeg har ikke "meldt" meg inn her enda, har holdt meg på bli gravid siden, men er nå et år siden jeg sluttet med pillen. Sambo har en fra føs som vart til ved en "one night stand"... Forstår hvordan du har det, og sliter ofte med samme tankene. Legen har sagt til meg at det ikke dermed er en selvfølge at det er min "feil", men at selvfølgelig sannsynligheten er litt større.. koselig!!!! sukk. Føler meg litt alene siden han har datteren sin, og har vært igjennom fødsel og alt det der tidligere. Er vel mest misunnelig, og det er ikke noe godt. Håper vi snart får det til vi også, føler at han og xen har opplevd noe veldig spesielt som vi ikke har. Har du prøvd lenge? Ønsker deg lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...