Gå til innhold

April: Hvilke sandaler trenger han?

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Nå skulle jeg kjøpe sandaler til Lille til sommeren, men endte oppmed å deponere på to par som er helt forskjellige...og kjøpt i forskjellige butikker hvor de argumenterte meg overbevist om at det var slike sandaler han burde ha..... I morgen går deponeringen ut. Hvilke bør jeg velge:

1. KJøpt på Eurosko. De heter Richter, og er i lær med ordentlig helkappe. Som en slags åpne skinnsko - typisk barnesko. De kostet 350 kr. Arumentene for disse var at han bør ha helkappe når han er så liten, og at det sikkert er mer kvalitet enn de andre, og at det er viktig med gode sko til de små.

2. Kjøpt på økonomisko. Mer som sånne reimesandaler som vi bruker. Ikke helkappe, mer åpne. Kostet 100. Butikkdama sa det ikke var nødvendig med helkappe. De er luftigere enn de andre. Han trenger ikke så dyre sandaler for de blir nok ikke brukt så veldig mye.

Hvilke skal jeg beholde???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg hadde nok kjøpt de på eurosko. Har de beskyttelse ved tærne? Fort gjort å skrape opp skikkelig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ett par slike som du beskriver fra Euro sko, men så er det det att hun går ikke selv enda, bare når hun holder seg fast. Så det har blitt til att hun krabber rundt med de og skraper opp tærne og sliter ut skoene så de blir stygge.

Så er det slik att han går mye selv er det bra med Euro sko sine, men om man bare krabber rundt litt rekker det nok med økonomisko sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har kjøpt noen som er mer som dei som du har sett på eurosko - men tærne stikker ut litt ja, så nå får me se hvordan det går.

Tenkte ikke på at tærne kunne bli skrapt opp der eg stod å valge sandaler...

Men har vore å sett på badesandaler - der har dei bare med reim over risa. Men så bader me ikke så lenge så dei får gjøre nytten sin der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok valgt Eurosko sin jeg...

Jeg kjøpte et par til Nora da vi var i Trondheim i påske. Kostet kr. 199,- og var på tilbud pga. at de var prøvevare fra fabrikken. Kvaliteten er det sammen som originalen og ny var de også. Kostet til vanlig kr. 398,- så halv pris... :-D

Tror at de små trenger gode støtte rundt ankelen. Sandalen jeg kjøpte gir god støtte og har en sånn skinnreim foran tærene. Akkurat der ble det litt slitt/misfarget etter mye krabbing. Jeg er kjempe fornøyd! Så det er lurt og se etter sånne tilbud :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sandaler fra Eurosko. MEN jeg fikk så mange tilbakemeldinger på Skravle.... om at det var lurt å ha sandaler med en skinnbit foran tærne når de akkurat har lært å gå. Burde jeg nesten tenkt på selv. Han detter jo i ett...og blir det for mange fall fortsetter han bare krabbende....stakkars tær. Så det ble ganske like de først, men da altså med denne skinnbiten foran....og enda 100 kr dyrere (tror jeg "glemmer" å nevne det for gubben......). Takk fro tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...