Gå til innhold

Melder min ankomst her


Snart4:)

Anbefalte innlegg

Fant ut forrige uke at jeg er gravid. Det var litt av en sjokknyhet! Var overhodet ikke planlagt! Ble mange tårer den dagen! Men min mann var utrolig oppmuntrende og støttende. Han tok det veldig bra, selv om han var veldig ferdig med barn. Vi har altså 3 gutter fra før i alderen 6,5 til 1. Fant ut at jeg var gravid på ett-års-dagen til minstemann. Føler ikke det er lenge siden jeg gikk gravid. Men, men det kommer nok til å gå bra.

 

Begynner å venne meg til tanken nå......men må si jeg gruer meg litt til alt jeg skal gjennom. Pleier å spy noe voldsomt de 3 første mndene. Ikke særlig festlig det i sommer. Men jeg kan jo være heldig å slippe unna denne gangen:) (Må jo ære optimistisk)

 

Vel - det var litt om meg. Tenk at jeg skal ha 4 barn - rart å tenke på:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer masse med baby i magen!

 

Skjønner at det må ha vært et sjokk, men godt at du allerede nå er så positiv! 4 barn er jo mye, men det kommer til å gå kjempefint. Tror ikke du merker stor forskjell på å gå fra 3 til 4. Ihvertfall det mange sier:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer....høres litt ut som meg...jeg skal bli 3 barns mamma...

Har en gutt på 4 og ei tuppe på 8 mnd...fant dette ut for kun kort tid siden at vi skulle ha nr 3..og det kom som et sjokk...Jaja..vi greier vel det også...morsomt blir det nok!:))

Når har du termin??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at noen andre også får noen "sjokk":).

Vihar ikke brukt prevensjon, vi har bare "hoppet av i svingen". Har alltid hatt kontroll og det har gått bra i mange år. Men det måtte jo gå galt en gang:). Legen min sa at det var ikke særlig sikkert. Det kan jo komme en dråpe, og det har det tydeligvis gjort. Men, men.......vi får bare ta ansvar for handlingene våre:)

 

Jeg har terming ca 8. jan. Blir spennede å se om det blir 06 eller 07!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...