Gå til innhold

Noen andre som har det slik?

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å holde vekten oppe etter fødselen. Gikk rett ned i min vanlige vekt og størelse etter 1-2 uker. Nå "tvangsspiser" jeg for å ikke bli for tynn. Det sies at når en ammer har en ekstra god matlyst, men det har ikke jeg... Fullammer og gutten min er ca. 4 mnd.

Noen andre som har det slik?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5008705-noen-andre-som-har-det-slik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde vel ikke trodd du skulle få så mange svar på dette spørsmålet?? he he.

Men uansett så gikk jeg også ned i normalvekten min, og den er litt lav. Så jeg spiser som en hest for å holde vekten oppe mens jeg ammer! Har heldigvis super matlyst.

gikk ned alt jeg oxo!! har ikke noe særlig lyst til å gå ned noe mer nei... men matlysta er på topp så jeg tenker ikke så særli over det egentlig.. kanskje prøve å stramme litt magen kanskje men ikke mer enn det....

hørest sikkert kjempe dumt ut men jeg savna faktisk rompa jeg fikk da jeg var gravid!!

Sjølv slit eg med å få med meg kiloa frå svangerskapet, så eg kjenner meg ikkje igjen i problemet, men eg kan godt forstå at de har lyst til å slutte å amme, jenter. Ei veninne av mamma var nede i 43 kg før ho endeleg tok til vitet og slutta å amme. Det må vere lov å slutte før ungen et deg heilt opp!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...