Gå til innhold

Noen andre som har det slik?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å holde vekten oppe etter fødselen. Gikk rett ned i min vanlige vekt og størelse etter 1-2 uker. Nå "tvangsspiser" jeg for å ikke bli for tynn. Det sies at når en ammer har en ekstra god matlyst, men det har ikke jeg... Fullammer og gutten min er ca. 4 mnd.

Noen andre som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde vel ikke trodd du skulle få så mange svar på dette spørsmålet?? he he.

Men uansett så gikk jeg også ned i normalvekten min, og den er litt lav. Så jeg spiser som en hest for å holde vekten oppe mens jeg ammer! Har heldigvis super matlyst.

Skrevet

gikk ned alt jeg oxo!! har ikke noe særlig lyst til å gå ned noe mer nei... men matlysta er på topp så jeg tenker ikke så særli over det egentlig.. kanskje prøve å stramme litt magen kanskje men ikke mer enn det....

hørest sikkert kjempe dumt ut men jeg savna faktisk rompa jeg fikk da jeg var gravid!!

Skrevet

samme her.jeg skal begynne med litt grøt snart,jeg orker ikke amme mer en 5-6 mnd-jeg ser ut som et skjelett,mistrives som bare fy

Skrevet

Du slutter vel ikke å amme fordi du mener vekten vil øke igjen? Tenk først og fremst på barnet som trenger mm.

Skrevet

Sjølv slit eg med å få med meg kiloa frå svangerskapet, så eg kjenner meg ikkje igjen i problemet, men eg kan godt forstå at de har lyst til å slutte å amme, jenter. Ei veninne av mamma var nede i 43 kg før ho endeleg tok til vitet og slutta å amme. Det må vere lov å slutte før ungen et deg heilt opp!

Skrevet

...få AV meg kiloa frå svangerskapet;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...