Gå til innhold

April: Jeg trodde det ikke før jeg så det....

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

...men måtte prøve likevel. Vanish. Det derre "rosa vaskemiddelet". Lille går og krabber om hverandre. Overalt. Også skal han spise selv. Det resulterer i tomtasausflekker, møkk og grønske. KLærne er ikke til å kjenne igjen etter en dag. Og jeg får det ikke rent igjen. Så nå prøvde jeg altså dette vaskepulveret som det reklameres sånn for. I dagg var buksa helt ekstrem. Ketchup og masse grønske jord og dritt. Buksa var i utgangspunktet lys beige. Jeg la den i vann med Vansih (1 målseskje, ca 40 grader og ca 4-5 liter vann) i ca 30 min før jeg la den sammen med annet tøy i vaskemaskinen. Og jeg må si resultatet overrasket meg. Ikke en flekk å se!!! Buksa var som ny. Det få¨r en si. Ikke ofte produkter holder hva reklamen lover. Måtte bare dele dette med dere jenter, for det er vel fler enn meg som har "møkka-unger" *s* om dagen. Løp og kjøp. ps funket bare på nye flekker....de gamle "innvaskede" forsvant ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, det er helt vilt hva de klarer å søle i løpet av en dag. jeg har alltid trodd at "før-bildene" på blenda/omo-reklamene bare var tull, men nå ser jeg jo at det er mulig å bli SÅ skitten.

jeg har ikke kjøpt vanish men biotex oxi-etellerannet som jeg sprayer på flekkene når jeg hiver det inn i vaskemaskinen og den tar også så og si alt. var litt skuffa over at den ikke tok det helt (tomatsaus) på ei rosa bukse, men i vask nr to (hvor jeg også sprayet på sprayen pga andre flekker) så forsvant jammen de gamle flekkene også! genialt! så der sneik jeg inn litt reklame for "mitt" vaskemiddel også ;o)

må flire litt av meg selv (og andre nybakte husmødre) - nå er vi så "kjerring" at vi diskuterer vaskemidler også! *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he-he....merker ikke at det skjer engang. Det neste er vel at vi diskuterer hvor det er best å spille bingo.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha.. må le jeg! Dere er så søøte atte! hihiihi..

jeg har ikke noen vaske middel å ta me, så jeg takker for tipsene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har begge og bruker dem litt om en annen og litt for seg selv. Men klarer å glemme det også, eller at eg ikke ser flekken før etter at klærne er tørre og da sitter dem litt fast...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode vaskemiddel er jo et være eller ikke være i en husmors hus! Og ja, har prøvd begge deler og de virker både og... Men det er jo krise hvis vi ikke har oxi av en eller annen sort i huset!!! Alle klærne fulle av ketchup og annen tomatsaus!!! UÆÆÆÆÆÆÆÆH!!!!!! Lenge leve vaskemiddel!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...