Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 Hvor skal jeg lete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi m beibi=)05.12. <3 <3 Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 jeg tror man ikke kan spise biff... min store sorg! nothing like a big fat steak :-P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Tror det står på matportalen.no En skal være forsiktig med kjøtt som ikke er gjennom stekt.Grønnsaker og frukt må vaskes godt.Spekemat og røkelaks skal en være forsiktig med. Forskjellige oster kan en heller ikke spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
selfangerkjerringa Skrevet 11. mai 2006 #4 Del Skrevet 11. mai 2006 Så lenge biffen er gjennomstekt kan du fint spise den. Rødt kjøtt bør du holde deg unna. Og der ligger jo problemet.... det er jo en god, blodig biff som er god - er den gjennomstekt blir den jo drit kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå