Gå til innhold

Snuppa er 1 år nå. Plutselig begynnt å spise så lite. Er det normalt i denne alderen?? plis svar. (Bekymret)

Anbefalte innlegg

Er så redd for henne..

Hun hadde bare lagt på seg 200 gram på en mnd nå å..

Har hørt att man ikke kan bli for redd for barnet sitt men.... Jeg tror jeg er det. Er så redd for henne bare det skjer en liten unormal ting. Dette med matlysten hennes å vekten skremmer meg.

Er jeg for hysterisk eller??

Fortsetter under...

Dette tror jeg du kan ta med ro. Ihvertfall så lenge du følger med på allmentilstanden hennes. Drikker hun bra og er pigg og i form går nok dette over. Barn har en egen evne til å regulere dette selv. De kan i perioder spise lite samtidig som de kan spise enormt mye. Men, selvfølgelig, følg med på utviklingen og ta kontakt med helsepersonell om det vedvarer og hun blir slapp eller i dårlig form. Få i henne nok drikke og forsøk forskjellige matsorter.

Allmentilstanden er på topp....

Hun farter rundt å leker hele dagen!

Hun er veldig flink til å drikke også,er bare att hun plutselig nesten ikke vil spise.

Får hun yoghurt så spiser hun med glede men ikke ordentlig mat..

Du er ikke hysterisk, men mener du kan ta det med ro :) De små kan spise lite i perioder og mye i perioder. Hun sulter nok ikke foran matfatet. Har nok mye annet ennå spise å gjøre på om dagene i stedet tenker jeg :) Tror det er alderen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...