Gå til innhold

Når fikk deres barn jekslene??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hehe.. bare vent du... plutselig har du en grinete unge noen netter på rad og så er alle 4 ute.. hihi. min sønn har ikke vært grinete når noen av de andre tennene kom, men disse jekslene er nok ikke gode å få ut.. huff sliter med mye bæsjing og suuuuuuuper grinete unge hele dagen og våken flere ganger om natta. men heldigvis begynner det å gi seg nå som alle 4 er ute:)

jente vår fikk første 4 jekslane rundt 13 mnd, det merket vi på at ho våkna 1-3 x pr natt men sovna igjen fort , heldigvis... og nokre kvelder låg ho og "tøysa" litt før ho sovna.Ellers var ho like blid som vanleg på dagtid (hadde vel ikkje tid til å kjenne etter at det var vondt:-)

No er ho 19 mnd og den andre 2 års jeksel er på vei, godt dei er blir ferdige med desse tenna stakkar...

uæ, det høres ikke ut som noe "jeg vil ha", hehe. har ikke merka stort på henne med den første nå, og håper jo at det blir fellesnevnern for resten også *naiv*... men jeg kunne gjerne tatt alle 4 på en gang - så er man ferdig liksom - ser jo at sikkelet renner og ALT skal i munnen, er nesten like ille som da hun fikk første tann i 5mnds aldern...

Annonse

Min sønn er 18 mnd og har ingen jeksler!

Han har slevet som bare det de siste 3-4 måneder men ingenting skjer. Han fikk sin første tann når han var 4 mnd men nå har det vært leeeeenge siden han fikk en tann (han har 8). Akkurat som det har stoppet opp.....!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...