Gå til innhold

Når ha sex rundt el?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke så mye om dette. Skal ha eggløsning i morgen eller på torsdag. Når er det da best å ha sex for at det skal klaffe? Noen som vet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det er bare å sett i gang! Det er bra å ha sex et par dager før el(sædcellene lever ca 3 døgn), så får de svømt mot egget som skal komme. Og på selve el-dagen er det jo lurt åt a seg en runde i høyet... :-)

Tror ikke det har så mye å si akkurat nårtid på dagen, selv om de sies at man ofte har el på ettermiddagen.

Lykke til!

Skrevet

Mamma til gogutten

Det lønner seg å ha sex før EL, sæden kan "sitte" og vente på at egget skal løsne.

Skrevet

Takk for svar, mitt problem er at jeg har en infeksjon som jeg må ta stikk piller i kjeden i 2 kvelder til. Men bør jeg vente med å ta disse til etter el? har tatt en kveld da, så det vel hjulpet litt:O)??

Skrevet

hvilke stikk piller er det?

Skrevet

Hvis det er canesten-stikkpiller tror jeg de kan forsure miljøet i skjeden slik at det virker sæddrepende. Ville heller ventet med videre behandling til etter eggløsning hvis ikke det er altfor plagsomt.

Skrevet

Pillene heter dalacin, jeg merker ikke noe til infeksjonen så jeg har valgt å vente med de to siste. Syns det var viktig å få med seg denne eggløsningen siden jeg vet 100% at det er på riktig side. Takk for svar. Nå får vi bare vente å se hva som skjer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...