Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Er det noen som har begynt å kjenne noe......? Har ikke kjent så mye før i dag. Har fått menssmerter og har ømme bryster.Hvor tidlig kan vi kjenne noe? De andre gangene jeg hr blitt gravid har jeg vært overstimulert, og dermed "stinn" i magen hele tiden. Har hatt ømme bryster både når det har gått bra og når det ikke har gått bra. Syns at tiden har gått veldig fort fram til nå, men nå begynner jeg å kjenne presset. Har vært og kjøpt nytt strikketøy i dag, så jeg har noe å fordrive kveldene med.

Hvordan er det med dere andre?

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5007430-symptomer-innsetting-uke-18/
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går og i dag har jeg hatt masse murringer i magen, som ved mens men ikke helt sånn heller... Satser på at egget/eggene festet seg da!! Jippi!Brystenen er ikke ømme, men det har de ikke vært under behandlingen i det hele tatt.

Du er heldig som synes tiden har gått fort... Jeg har aldri hatt så lange dager i hele mitt liv... Får ikke gjort en dritt på jobb i allefall... Snart helg! Den går nok fort!!!! For første gang i mitt liv er det helt ok at helgen forsvinner før den har begynt!!

Null symptomer her. Ikke tenkt på det engang.

Men kvalmen er endelig borte. Har jo hatt morgenkvalme til alle tider på døgnet gjennom medisinene. Brystene har struttet og magen vært øm.

Nå er jeg bare litt øm i magen. Som om livmoren har blitt gjort om til en sitron.

Jeg er bare på RD 2, og i dag begynner brystene å bli ømme, og det føles som om jeg må tisse, selv om jeg ikke må. Er som om det presser i livmora? Er det eggene som klamrer seg fast? Merker egentlig ingenting til eggstokkene, selv om det bare er noen dager siden uttaket. Det er noen altfor lange spennende dager...

På jobben i dag tok jeg opp en liten negergutt på armen, sånn at mamman kunne handle. Da hun var ferdig ville ikke gutten slippe meg, og jeg ville vel egentlig ikke slippen han heller! Han var så nydelig. Ca 1 år gammel. Håper så inderlig det min tur nå... - og deres!

klemmer fra

Jeg har heller ingen symptomer og er veldig lei meg for det. Hadde masse murringer uka etter innsetting,, og ømme bryst, men det er borte nå:( Har ingen opplevelse av å være gravid i det hele tatt. Jeg bare svetter sinnsykt hver natt og sover dårlig, jeg som vanligvis har et fantaastisk sovehjerte! Det er en påkjenning å gå å vente. Har bestemt meg for å ta en test rett over helga, vil bare ha noe å forholde meg til. Tok EL sprøyta den 26.04, det er jo lenge siden nå, så det skal ikke gi feilaktig positivt resultat.

Annonse

Hei jenter,

godt å høre at det ikke bare er jeg som har mensmurringer, ellers så føler jeg meg litt oppblåst mildt sagt, ble litt skremt da jeg kjente på magen og det var skikkelig vondt over eggstokkem på venstre side, og jeg har ikke hatt egguttak. Jeg tenker at det kanskje bare er etterlevninger er overstimuleringen jeg har jo ikke akkurat trykket for mye på magen de siste ukene. ellers vet jeg sannerlig ikke, puppene er de samme, våknet inatt for jeg måtte på do. hmm ikke godt å si.

apropo svetting om natta, det tok meg en drøy uke fra jeg sluttet på nedregulerinssprøytene (nesespray hose dere) til jeg sluttet å få hetetokter og da særlig om natta.

Ellers er jeg hjemme og skal være det videre, og prøver å ta livet med ro og leve sunt, men guri det er vanskelig når alt man gjør går i slow motion, ja ja vi satser på at det klaffer for oss alle sammen!!!

cheers,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...