Gå til innhold

Oktober: Oslo-treff: Tirsdag 6. juni kl. 17 på Café M på Majorstua


Kåa

Anbefalte innlegg

Dytter denne på topp igjen jeg :) Her er formen helt fin, magen er søt, fin og rund. Føler at den har stoppet litt opp egentlig, men den kan jo ikke vokse hele tiden heller da. Kjenner masse dunk og bobler hver dag og syntes det er skikkelig morsomt. Så da jeg logget meg inn at jeg nå har 129 dager igjen til termin, det føles i grunn leeeenge til, men jeg tror tiden vil fly avgårde alikvel.

 

Nå er det vel like før du reiser, Tvilling 79?? Jeg må si jeg er litt misunnelig, men jeg trøster meg med at jeg reiser til Kreta 13 juli :)

 

Vi sees om en uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:-)

 

Nå er det ikke lenge igjen nei:-) Siste arbeidsdag er i morgen, så bærer det rett av sted til varmere strøk!! Var ute og handlet til turen i dag; canesten, melkesyretabeletter, paracet, støttestrømper osv - skal være forberedt til ethvert potensielt ubehag:)

 

Magen er om mulig blitt større, symfusemål hos jordmor i dag var 22 cm. Ellers var alt vel, hjertelyden var cirka 128! Morro å høre:-) Jeg ligger for øvrig 10 dager etter deg, etter at jeg fikk justert terminen min til 16 okober på ultralyd. Kjenner masse liv nå om dagen. I går kveld ble jeg faktisk liggende våken og bare kjenne etter!

 

Jaja, får vel gå og pakke videre (vaske klær mm).

 

Kos dere masse, så sees vi på treff fjerde juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! jeg kommer 99,9% sikkert på treffet, avhenger litt av min sure arbeidsgiver, men det går nok i boks;) gleder meg kjempemasse, selv om det er litt skummelt siden det er første treffet mitt, men regner med at dere gravide damene er harmløse;)

Ellers så har jeg også fått plass på ullevål avd A, termin 20. jeg, men kan jo hende jeg ser noen av dere der:)

fikk vite på UL at gutten vår kanskje har en hjertefeil da:( så vi må tilbake på en UL til for å sjekke med lege, har fått time om 3 uker!!! det er jo tortur å vente så lenge, så blir privat UL på oss i løpet av uka tenker jeg...:)

håper formen er bra med dere, så håper jeg vi sees den 6.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!!

 

Da er det kun litt mer enn 1 dag til UL.. spennende. Har en merkelig følelse, at jeg kommer til å få novemberbarn.. blir artig å se ny termin om den blir flyttet da!!

 

Men det jeg skulle si: Jeg bestiller bord på Cafe M for opptil 10 pers. Hvis det er noen som ikke kan, eller noen flere som vil slenge seg med skriv inn på denne linken!!

 

Jeg har foreløpig notert

 

Kåa (kommer forhåpentligvis senere)

Caef

Heltklar

Schnuppa_83

Mari1274

Ina78

Marylu?

Line77

E-pett

Pusefrøken

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ligger omtrent i Majorstuekrysset. Retning bogstadveien, på venstre side på hjørnet etter burger king!! Har en relativt stor uteservering!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

Jeg reiser til Praha i morgen tidlig og lander på tirsdag kl. 16, så avhengig av ankomst-tidspunkt og transport hjem, så må jeg se om jeg rekker å treffe dere. Har veldig lyst! Caef - jeg har tatt med ditt mobilnr. slik at jeg ev. kan sende en sms og høre om dere fortsatt er der hvis det blir litt sent! Håper det er greit!

 

Ha en god helg så lenge så håper jeg vi sees!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Bare send meg melding du :) Og kos deg masse i Praha! Var der i slutten av mars og syntes det var kjempekoselig der! De har kjempegod mat på et som heter Kempa Park,ligger ved Karlsbrua, et annet bra sted heter Ambiente, ligger i Manesova 59 pluss et sted som heter Red, Hot & Blues, ligger i Jabuska 12, Stare Mesto :) På Ambiente har de kjempegod pasta! Husk gode sko, du kommer til å gå som en galning der, så du må passe godt på ryggen din. Jeg var i hvert fall helt gåen i flere dager etterpå. Det er MYE brosten der.

 

Ha en fin helg dere andre også!

 

Klem,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen!!

 

Da har endelig jeg vært på UL også. Alt er i skjønneste orden, men jeg er ikke lenger enn 16+4 idag, altså terminen min er flyttet fra 28/10 til 16/11.. To uker pluss lenger å vente.. sukk.. he he

 

Og siden vi var litt tidlig ute på UL, var det litt vanskelig å se kjønnet, MEN hun var ganske sikker på at det er en jente. Og jeg som har hatt sånn en guttefølelse.. rart det der.. Gleder meg til tirsdag!!

 

GOD HELG ALLE SAMMEN

 

Jeg kommer til å flytte inn til novembergjengen, men holder meg litt her også!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

På tide å dytte denne oppover - treffet er jo like rundt hjørnet!

Pusefrøken; håper du fremdeles har lyst å menge deg med oss i oktobergjengen?:)

Gldere meg til å treffe alle sammen - nye og "gamle". Selv var jeg i konfirmasjon i går og klarte såvidt å skvise meg inn i bunaden min for noen stakket timer - men magen var veldig glad da den fikk slippe ut i friluft igjen under desserten:)

Sees i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Bunad.... Da imponerer du!! Jeg kunne aldri i verden komme inn i min bunad med denne magen.

 

Jeg skal prøve å komme til kl. 17 i morgen, men det avhenger av trafikken. Gleder meg til å treffe dere og magene igjen. Vi har nok kommet litt lengre enn sist gang.... (det har i hvert fall jeg!)

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sees vi i morgen, jeg har med ei venninne som har termin i november. Hun er ikke så veldig aktiv på bim enda, men jeg håper det er i orden likevel.

 

Gleder meg til å møte dere i morgen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bunad ja... var i barnedåp i går og bunaden kunne jeg bare glemme. Men det kommer vel kanskje litt an på hva slags bunad man har også tenker jeg. Noen er jo romsligere rundt livet enn andre. Gleder meg til å møte dere alle sammen i morgen igjen, gamle og nye :o) Enten dere tilhører oktober eller november :) Får håpe været blir bra i morgen da, hadde jo vært deilig å sitte ute slik som sist.

 

Ha en fin kveld og så sees vi i morgen!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper også vi får sitte ute!! Gleder meg stort til imorgen!! Vi sees kl 1700!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir bra med treff i morgen ja, håper dere har store gravid mager så jeg skjønner hvem dere er!:)hihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Synd jeg gikk glipp av å treffe dere i går, men håper dere hadde det hyggelig hvertfall!!

 

Jeg ankom Oslo i går etter 3 dager i Praha og var sliten og uvel. Det var en veldig fin tur - og Caef, ja, jeg merket at det ble mye gåing og at det var mye brostein der!! Vi fikk dessverre ikke prøvd oss på noen av dine restaurant-anbefalinger, men gikk forbi Ambiente, og skulle gjerne vært innom der da jeg har hørt fra mange hold at den var bra (men var mett da!).

 

Ellers går det bra med meg, det eneste jeg fortsatt merker er at jeg sover mye! Folk har begynt å advare meg at jeg må ta det med ro, og jeg tror jeg skal høre på de og ikke lage så mye planer fremover. Har noen hektiske dager på jobb denne uken, men så skal jeg gå inn i sommermodus med sommertid til kl. 15 og planlegge grilling i parken og ta livet med ro altså!! Har allerede fått en vikar på jobben jeg kan lære opp, så det gjelder å være lur og la henne ta litt av for det verste presset også!

 

Håper dere andre har det bra og koser dere med magene deres og ikke har så mye plager slik at dere fungerer og kan bare gå og glede dere!!

 

Noen som har shoppet noe enda??

 

Stor klem,

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Det var dumt du ikke orket å komme, men det jo fullt forståelig også da. Det var veldig koselig på treff og moro at 3 nye dukket opp også. Flere erfaring og ting å ta opp.

Jeg var jo på den messen og da shoppet jeg inn barnevogn, bilsete og et sånn soveskinn. Vi hadde vel egentlig bestemt oss for å vente til i hvert fall juli, men tilbudet var såpass uimotståelig så vi slo til. Ellers så har jeg bestemt meg for å vente med det resterende til juli og utover. Men det er vanskelig å la være også, når man ser ting man bare MÅ ha.. hehehe.....

Jeg kjenner jo sparkene nå hver dag og de blir bare kraftigere og kraftigere. Kan se de utenpå magen på avstand også, ganske moro. Nå ser jeg bare frem til legetimen neste uke, skal bli moro å se nurket igjen.

 

Solen skinner og jeg gleder meg til å komme hjem til verandaen etter jobb idag!

 

Ønsker dere alle sammen en kjempefin dag!

 

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake fra det store utland, Kåa - på onsdag er det min tur; skal en uke til Portugal og gleder meg veldig!

 

Fint treff ja - og så satser vi altså på at neste treff blir i solskinn i Frognerparken onsdag 5. juli!

Akkurat som i dag - det frister veldig å komme seg opp av kontorstolen og ut i det fine været. Må le litt av meg selv; jeg går jo til jobb, og jeg har allerede begynt å pese litt på i oppoverbakkene - hvordan skal dette gå? Men lillegutt der inne virker å ha det bra - sparker hver dag nå - litt sånn "alianaktig" - men veldig moro!

 

caef, som deg skal jeg også til legen i neste uke - jeg er blant annet spent på om jeg har gått opp mye jeg - for siden vi ikke har vekt hjemme har jeg ikke veid meg siden sist legetime i uke 8...(uke 23 til uken)

 

Nuvel - ønsker alle dere flotte gravide damer en skikkelig fin sommerdag - og sikkert helg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe koselig på treff sist gang. Alltid hyggelig å treffe nye mennesker i samme situasjon!

 

God tur til Portugal, heltklar!

 

Jeg har kjempe lyst til å kjøpe inn alt mulig; seng, leketeppe, stellekommode .... osv. Jeg har fått feriepenger.... MEN vi skal se litt i Tyskland om to uker, så jeg får vel tid til å se litt, når min samboer skal ut og se på fotball. Jeg kommer nok til å holde meg rolig.

 

Nå gleder jeg meg til helg, og jeg vil ha sol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid like kos å treffe likesinnede!! Synd at du ikke orket Kåa, men forstår deg godt! Du tar det igjen ved neste møte!!

 

Gleder meg allerede til neste treff 5.juli. Håper været er så bra at vi kan grille!! GRILLMAT...MMMMMMMHHH

 

Ellers går det greit på jobb, kjenner jo denne bekkenløsningen, men føles mye bedre!! Håper det varer!!

 

Jeg skal ha langhelg nå, fri fom fredag, tom tirsdag.. DEILIG nå i fineværet!

 

Kos dere alle sammen.

 

Riktig god tur til Heltklar. Portugal er fantastisk!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...