Gå til innhold

Noen her som har prøvd South Beach dietten?

Anbefalte innlegg

Fikk tips av en instruktør på treningssenteret jeg går. Hun går på det og kunne ikke få full rost det nok. Hun bestilte boken til meg, men den kommer ikke før om 1 -2 uker. Har lyst til å begynne nå. Noen som har noen gode tips om hvordan spise og hvordan det gikk med dere?

Fortsetter under...

Hei

Jeg har tidligere benyttet meg av denne dietten med godt resultat, så gikk jeg over til et kosthold med middelskarbo. Det for å stabilisere vekten.

Nå skal jeg ned resten og er i gang med fase 1 på south beach igjen.

Siden det tar litt tid før du får boken, så kan du lese litt her så lenge http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2528 Der er det listet opp hvilke matvarer du kan spise i fase 1.

Oppdaget den siden i går så jeg har kikket en del der. Synes du fase 1 var vanskelig å gjennomføre? Har prøvd en dag nå og får så vondt i hode og blir utrolig slapp. Noe jeg kan unngå for å bli sånn. Prøver å drikke mye vann.

Beklager sent svar, men har vært bortreist uten internett.

Det er helt normalt å få vondt i hodet i starten av slike "kurer", det som hjelper er vann, vann og atter vann. Men selv ikke det kurerer hodepinen for alle.

Selv har jeg ikke noe problemer med å gjennomføre den strenge fase 1. Har som sagt vært bortreist nå, og det gikk kjempefint det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...