Gå til innhold

bim treff for sandnes, stavanger og jæren?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

dåkkår trykke bare på bim treff (venstre side, over terminklubber), finne stavanger eller rogaland(sandes) og der ser dåkkår alle treffå så e...kan og setta opp eget treff viss dåkkår vil d...me har nå delt oss opp...så dårr e treff for de me termin : mars/april/mai , juni/juli/august og sept/ok/nov....så dåkkår finne jo bare den så passe;) lykke te;)

Hei hei =)

Kjempego idè! Jeg var nemlig inne på BIM-treff for ikkje så lenge siden å såg etter treff i Sandnes, men det stod kun i Stavanger og Haugesund tror eg :-|

Hva med å sette opp en dag, jenter?? Snart på tide å treffe nye gravide =)

Klem fra

Jeg kunne godt har tenkt meg et BIM treff,men alle er jo forbeholdt termin datoer,noe jeg synes er dumt.Forstår ikke hvorfor det skal være slik.Kan ikke alle som er gravide treffes,selv om man har liten eller stor mage?

Jeg bor i Stavanger,bare for å ha sagt det.Der var et treff,der vi med termin i november ble invitert med,men den dagen lå jeg å kastet opp hele dagen,så jeg klarte ikke å gå.Håper det snart kommer et nytt,jeg kan være med på.

Annonse

Å? Jeg har tenkt tanken at kanskje jeg "har hatt for liten " mage til å være med på BIM-treff! Men det er jo helt idiotisk! Spiller ingen rolle hvor langt man er på vei... Man går på treffe for å snakke me andre i samme situasjon, dele glede,latter og tårer :)

Syns det hadde vert kjempekjekt å treffe andre gravide! Og om den ene er høygravid og en annen bare noen uker på vei så forstår jeg ikke at det skal ha noe å si!

Nei, kom igjen jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...