Gå til innhold

Var hos jordmor i går.. Er moden, så da er jeg også fødeklar : )

Anbefalte innlegg

Hun kjente ikke hodet, så hun måtte kjenne litt... Hodet var festet : ) Hun sa i tillegg at jeg var veldig moden og hadde allerede 2 cm åpning..

Hun trodde ikke det ble noe overtid på meg, nei : ) Men kan være at jeg må gå til termin da...som er 9.juni. Ingen garanti... Håper bare at hun bestemmer seg for å komme etter 17.mai ellers får jeg ikke lov til å føde på fødeloftet.. Men elllers venter jeg bare spent nå : )

Fortsetter under...

Det er nok d ja.. Barnet skal ikke være for lite eller for stort. Var på fødeloftet og skrev papirer og fikk da beskjed om at jeg måtte være fullgåtte 37 uker og ikke mer enn ti dager på overtid for å føde der.. De legger jo utgangspunktet i en naturlig fødsel, så de har nok ikke like mange hjelpemidler der som de har på føden..

Så JM sjekket deg innvendig? Gjør de vanligvis det eller? Jeg har termin 5 dager før deg kan jeg se, og var til JM i går. Hun sjekket kun utpå....må man be de om å sjekke inni kanskje?? Det hadde vært supert hvis hun ville gjøre det neste gang, om to uker. Veldig ok å vite om det er noe på gang eller ei.......begynner å bli en smule utålmodig kjenner jeg :-)

Eli 36+5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...