Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi fikk anbefalt Aderma av legen etter at poden fikk diagnosen atopisk eksem, men vi har ikke gode erfaringer.

VI smurte inn poden, og han skrek som en stukken gris helt til vi vasket av alt igjen. Han ble også rød på hele kroppen.

Nå sverger vi til Locobase.

Men jeg vet at mange andre har gode erfaringer med kremen.

Prøv deg fram er mitt råd...

Annonse

Vi fikk beskjed om å prøve a-derma i kombinasjon med kortisonkrem på eksem-flekkene til lillegutt. Bruke først 1% kortison (den uten resept) og deretter a-derma. Synes det gikk bra første gangen, men ikke like sikker på om jeg er fornøyd nå - andre gangen.

Men som håndkrem for meg selv som har veldig tørre hender har den fungert veldig fint!! Så som flere sier - prøv selv og se om den hjelper for dere. :)

Jeg er veldig fornøyd med A-Derma Exomega som den heter. Har brukt den mye både i ansiktet og resten av kroppen. Synes den er kjempegod på tørr hud. Og her har det vært veldig tørr hud.. Helt hvit i ansiktet til tider. Men de sa på apoteket at om det var BARE i ansiktet ville de anbefale vanlig A-creme. Men her er det hele kroppen da.

Vi har brukt exomega i snart fire år, og er fortsatt fornøyd. Smører morgen og kveld på vår 4-åring. Han har litt atopisk hud, som har lett for å klø.

Synes du skal spørre på apoteket etter en prøvepakning, kremen er jo ganske dyr dersom du finner ut at den ikke passer for dere.

Hei!

Jeg har velldig lyst du skal prøve en krem som heter Zona. Den finner du på helsekost.

Vi har brukt a-derma en stund, men den er ikke noe effektiv. Zona fjernet all eksem fra min gutt. Og det har ikke kommet igjen!!?

Har aldri opplevd noe som er så effektivt før-

Vil absolutt anbefale..

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...