Gå til innhold

Avent dampsterilisator - JIPPY!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk for mange svar!!! Har prøvd den nå - og den var bare SUPER (driver ikke snikreklame altså, hehe). Betalte vel 890.- på en BRIO butikk for den. Ser allerede nå at det er vel anvendte penger :0) Så utrolig lettvint!

Tror kanskje ikke du bør prøve deg på å putte meltall skjeer i den hvvis det er en sånn micro sterilisator du har. Da vil det "lyne" i microbølgeovnen din altså! Bare for å ha sagt det :D Men det holder lenge å vaske skjeene enten for hånd eller i maskin. Du sterilliserer vel ikke fatene heller regner jeg med? Litt bakterier må de jo bli utsatt for hvis de skal bygge opp immunforsvaret sitt.Kommer selvfølgelig litt an på hvor gammel knotten er da, men :)

Hi hi! Ser for meg lyn og torden i vår gamle arvegods-micro, hehe! Neida, er en sånn elektrisk sterilisator. Står og smiler til meg på kjøkkenbenken i dette øyeblikk ;0) Gogutten er ennå ikke begynt å spise av fat, er bare 9 uker ;0) Liker å koke t-skjeen som jeg bruker i malt-glasset, blir lett bakterievekst i sukker :0)

hihi :D Tordenstorm på kjøkkenet ja :D

Sånnn å forstå ja, 9 uker gitt :) Bitte bitteliten tass enda da! Da er det greit å passe på basseluskene ja. Det blir noe flaskekoking, så de sterillisatorene er verdt sin vekt i gull! Vet ikke hva jeg hadde gjort uten. Stått over grytene hele dagen? Nei, takke meg til....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...