Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mannen min kjente spark i uke 18. Blir ofte litt turning når jeg legger meg på rygg og dytter litt på magen, så nå har vi en sånn liten hilsestund hver kveld når vi legger oss. Jeg har også pleid å ligge med magen mot ryggen hans med de to eldste barna våre når sparkene blir skikkelig tydelige. Veldig koselig!

Vi har en BabyWatcher som vi bruker innimellom....det er en fin måte å både kontrollere at alt er bra samt at man får en helt annen nærhet til den lille ved å høre hjertelyden banke. Vi er i uke 21 og han har kjent spark flere ganger....tror det er ei lita ninjadame for hun holder det gående ganske så mye ;-)

Annonse

jeg kjenner godt baby sparker utenpå magen, mens pappa'n ikke kjenner noenting. jeg blir litt frustrert, for jeg tror det bare skyldes at han ikke skjønner hva han skal kjenne etter! også er han ikke tålmodig nok til å kjenne så lenge om gangen heller.... Er i uke 22, jeg. Gleder meg til sprakene blir så kraftige at han klarer å kjenne, altså. Misunnelig på dere som fikk det til allerede uke 18 og 19!

det kommer nk veldig an på da.. Jeg kjente et kraftig spark utenpå i uke 16. Jeg skvatt skikkelig, satt bare og så på tv, og plutselig kjente jeg en fot eller noe inni hånden min:)))))) Det var kjempemoro. Hvis pappaen hadde kjent akkurat da, hadde han nok kjent det også. Babyen min sparker noe ujevnt, så pappaen fikk ikke kjent de t ordentlig før uke 18, selv om han trodde han kjente det i uke 17. Jeg anser oss for å være heldige, vet at ikke alle kjenner så tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...