Anonym bruker Skrevet 10. mai 2006 #1 Skrevet 10. mai 2006 hvordan feiret dere denne dagen? hvor mange timer varte deT? og hva ble de små servert??
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 10. mai 2006 #2 Skrevet 10. mai 2006 vi hadde bare familieselskap til 1årsdagen hvis det var den du tenkte på. da hadde hun en tante og en onkel, to søskenbarn og en bestemor (den andre kunne ikke komme den dagen og hadde vært innom tidligere) i tillegg til oss. laget en pastarett som alle ungene liker og hadde kake etterpå (kaffe til de voksne) og det hele varte fra ca 15-19 (hadde aldri hatt så lenge med barneselskap, men typisk at familien blir ei stund ;o) snupp var helt turbo og storkoste seg, og slokna som et lys da det var leggetid )
*MeA* Skrevet 11. mai 2006 #3 Skrevet 11. mai 2006 Jeg hadde barnebursdag da jenta vår ble 1 år. De inviterte var fra barselgruppa og mine bestevenninner med barna sine. Alderen var fra 0 til 8 år. Jeg serverte pølser og kake/gele. Så fikk de saft å drikke. Det ble kjempe vellykket. Hadde også litt av familien på selve dagen, men da var det bare kake.
Tipp topp Skrevet 11. mai 2006 #4 Skrevet 11. mai 2006 Vi hadde et barneselskap med to andre 1 åringer og et familieselskap. I begge serverte vi pølse, kake og is. Barneselskapet varte vel noen timer.
polarn & pyrene Skrevet 11. mai 2006 #5 Skrevet 11. mai 2006 Vi hadde barne selskp når hun fylte 1 år og da hadde vi foreldre gruppen her.Det var 6 barn og de ble her i ca 2 timer. Jeg hadde laget gele, sjokolade kake og is. det gikk med det meste og vi stor koste oss alle sammen. Og etterosm alle i foreldre gruppen fylte 1 år nå i april gjorde vi slik att alle hadde kjøpt en gave hver for rundt 50 kr og la de på gulvet så att alle barna fikk hver sin gave.Litt artig og så slapp vi å gå i 5 andre bursdager på raken der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå