Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er helt absurd å tenke på at i overmorgen så blir jeg mamma for andre gang. Grunnen til at jeg vet det er den dagen, er fordi jeg skal ha planlagt ks. Mange sier til meg at det må være greit å vite akkurat når babyen kommer, og det er det for det meste, men det innebærer også mer søvnløse netter og masse nerver. Babyen blir også tatt en uke før termin, så jeg har ikke kommet til det punktet at jeg er dritlei og vil bare får henne ut. Jeg kunne gått lenger faktisk, føler meg ikke klar hverken i hodet eller kroppen. Men det skal bli godt å bli ferdig uansett.

Gleder meg til å få treffe henne :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5007100-om-2-dager-f%C3%B8der-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke lykke til! Etter en haste keisersnitt for fire år siden vurderer jeg å få planlagt ks denne gangen. Jeg har termin 03.08. Legen vil gjerne at jeg skal føde vaginalt men jeg har skikkelig angst for at historien gjentar seg. Jeg har hørt at det er så mye bedre og roligere med en planlagt ks. Kan ikke du fortelle hvordan det var for deg når du får kreftene tilbake og alt er overstått. Lykke til igjen. Hvor skal du føde forresten?:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...