Gjest Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 Hei! Testet positivt idag, 3-4 dager før IKM, og sitter med en skrekkblandet fryd...Skikkelig glad for positiv test, men og realistisk over sjansen for å miste når det er så tidlig. Likevel er jeg jo gravid til det motsatte er bevist, så jeg våger meg over i denne gjengen... Krysser fingre for at det skal gå bra, men må jo ta en dag om gangen har jeg skjønt. Men jammen vanskelig å ikke tenke på det når testen først har sagt "gravid" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*1D* Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 Velkommen og lykke til her inne;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Som jeg skrev på "bli gravid"-siden... GRATULERER!! Og lykke til videre i svangerskapet!! Når har du termin? Jeg har foreløpig termin 13. januar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #4 Del Skrevet 10. mai 2006 Takk! Gratulerer til deg og!! Hvis dette går som jeg håper blir nok termin ca 22 januar:) Det er stort å tenke på...håper den sitter godt og at jeg bekymrer meg unødvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå