Gå til innhold

Ringtesten....

Mizzie*venter nr 2*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisan

Jeg begynte med ringtesten 1 gang jeg var gravid

Den viste meg gutt-jente-gutt ( stopper i mellom )

Ønsket meg jente første gang,men spurte med åpent sinn, det er viktig.. 1 var gutt så kom nr 2 jente, så får vi se hva som kommer nå.

Når man tar testen vil den vise alle barna man får, ringen skal holdes over pulsen vår,

derfor over magen eller over håndleddet.

Kan gjøres på kjærsten din også, se om dere får likt :-) Skummelt .. he

Annonse

Hei!

Leste at det var viktig å stille med åpent sinn, og vet ikke helt om jeg klarte det. Ønsker veldig gutt, og testen viste klart gutt. Prøvde to ganger rett etter hverandre. men har blitt spådd jente av to inne på Din Baby.

Så vet ikke jeg...håper mest på at ringen har rett da :-)

Når du holder den over magen skal det vises motsatt av hva det gjør over armleddet ( i ring-gutt, att og frem-jente)

Hvis du tar ett glass med deg når du prøver på ringetesten,kan du også få frem alderen din ved fødselen.

Det du gjør er at du prøver som vanlig over håndleddet,(si den begynner å gå i ring som betyr jente)Når denne har sirklet en liten stund,tar du å fører ringen midt i glasset og venter litt på at den skal starte opp.

Etter en liten stund vil ringen begynne å sirkle nede i glasset,tell da antall ganger den plinger borti glasset,da skal antall pling tilsi alderen din ved fødsel.Når ringen stopper opp i glasset,fører du den igjen over håndleddet for å se på nestemann osv. Ps:pass på så dere regner de dobble plingene,for noen ganger går det så fort at det kan være vanskelig å følge med.

Er nok ikke alltid dette stemmer,men det er kjempeartig å prøve.

Stemte allefall veldig bra for meg.

Håper dette kan være morsomt tidsfordriv i ventetiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...