Gjest Skrevet 10. mai 2006 #1 Del Skrevet 10. mai 2006 Jenta vi sover på eget rom. Hun sover natta igjennom og er sååå flink. *kjempestolt*. Foreløbig ligger hun i ro, kun de siste to nettene at hun har sparket av seg dyna. Skjønt det kan jo være forde det har vert så varmt. Men nå fikk jeg tips om at det var lurt å begynne med babysafe når ungen kom på eget rom. Forde da slipper man å bekymre seg for om de vrikker seg ned under dyna, eller at hun borrer beina ut igjennom sprinklene, eller enda verre, når hun begynner å snu seg rundt, eller reise seg opp, alle de tingene der, de slipper jeg å tenke på dersom jeg har en babysafe hvist nok. For da er hun fast, og jeg er trygg på at hun ligger som hun skal. Og jeg har blitt tipset om at det er lurt å begynne med det FØR hun føler at jeg setter henne fast, for begynner jeg nå så blir hun "vandt" til det..... Så da, hva skal jeg gjøre tro? Hva er deres tanker runt bruk av babysafe? Mamma brukte det på alle oss ungene, og hun snakker veldig så varmt om det........men nå er jo hu 60 år da.... Huff, ja, nei, jeg veit ikke......................veit dere????????????+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*jaja* Skrevet 10. mai 2006 #2 Del Skrevet 10. mai 2006 Har egentlig ikke peiling!! Jeg har ei på 3 år også men brukte aldri babysafe på henne. Det var ikke nødvendig heller. Håper vi slipper her i gården. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre søte små Skrevet 10. mai 2006 #3 Del Skrevet 10. mai 2006 Eh...jeg trodde jeg hadde peiling på alt av babyutstyr jeg, men ...hva er babysafe???? Er det en slik sele-ordning med pose?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 10. mai 2006 #4 Del Skrevet 10. mai 2006 Ja, en babysafe er som en nattkjole, som er sydd sammen nede, og som er festet til madrassen med en sele. Barnet kan reise seg opp i sittestilling, men lenger kommer det ikke....... Er veldig usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pleasure Skrevet 10. mai 2006 #5 Del Skrevet 10. mai 2006 Er jenta di stort sett rolig når hun sover, hadde jeg brukt babysafe, når du føler deg så nervøs for at hun skal snu. Tror ikke hun føler som om du ahr bundet henne fast. Selv skal jeg prøve å unngå å bruke babysafe, da jeg føler meg ganske trygg og småen er ganske rolig om natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå